Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych

Jednostka Wojskowa nr 3036 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-011 Nowogród Bobrzański, Zawiszy Czarnego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3276555 w. 108, 167 , fax. 068 3216201
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 3036
    Zawiszy Czarnego
    66-011 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 068 3276555 w. 108, 167, fax. 068 3216201
    REGON: 97038071500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych do pojazdów kołowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie nr 1 : termostat- 4szt., alternator- 6 szt., rozrusznik- 12 szt., zbiornik paliwa kpl- 10 szt., zbiornik paliwa L,P- 10 szt., chłodnica wody (IVECO)- 5 szt., chłodnica wody- 4 szt., przekładnia kierownicy- 8 szt., resor przedni kpl- 10 szt., resor tylny kpl- 10 szt., most tylny kpl (Lublin-II)- 1 szt. Zadanie nr 2 : filtr oleju- 20 szt., zbiornik paliwa prawy kpl- 4 szt., zbiornik paliwa lewy kpl- 4 szt., gaźnik kpl- 6 szt., cylinder hamulca przedniego koła- 16 szt., cylinder hamulca tylnego koła- 16 szt., klosz lampy kierunkowskazu- 6 szt., spryskiwacz- 5 szt., klamka drzwi zew.- 10 szt., Zadanie nr 3 : opona 175/65R-14 do pojazdu Fiat SIENA- 40 szt., opona 185 R15C do pojazdu LUBLIN 3324- 60 szt., opona 195/70R 15C do pojazdu FORD TRANSIT LUBLIN II- 45 szt., opona 750 R16C do pojazdu Honker 2000, 2424- 35 szt., opona 205/80 R16C do pojazdu Mercedes 290GD- 30 szt., opona 225/75 R16 do pojazdu Mercedes Benz 461.4 WOLF- 30 szt. Zadanie nr 4 : wkład filtra (oleju)- 100 szt., chłodnica wody- 4 szt., pompa wspomagania- 6 szt., szczęka hamulca kpl- 50 szt., okładzina szczęki- 100 szt., cylinder hamulcowy kpl- 50 szt., siłownik- 4 szt., zawór hamowania przyczepy- 5 szt., odmrażacz- 20 szt., przekładnia kierownicy ze wspomaganiem kpl- 8 szt., przekładnia kierownicy ze wspomaganiem typ ZF- 8 szt., cylinder sprzęgła- 30 szt., pompa sprzęgła- 30 szt., zawór kpl- 15 szt., zawór kpl- 20 szt., korbka podnośnika- 150 szt., klamka wewnętrzna- 20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; c) w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenia, o których mowa w rozdz. XVIII specyfika-cji. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa nastę-pujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospo-darczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym); 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, za-miast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, iż: a. nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty wymienione w pkt. a i c muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument z pkt. c nie wcześniej niż 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszka-nia, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie zło-żone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawo-dowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach