Przetargi.pl
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH

2 Regionalna Baza Logistyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 04-470 Warszawa, Marsa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261815214 , fax. 261815093
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 2 Regionalna Baza Logistyczna
    Marsa 110
    04-470 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261815214, fax. 261815093
    REGON: 14266590400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa,Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do cystern paliwowych z podziałem na 10 części (zadania). 2. Wymogi, ilości w zakresie poszczególnych zadań, określono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej,która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną, natomiast ilości opcjonalne zostaną określone przez Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy, przy czym zamówienie opcjonalne musi być wykonane nie później niż do dnia 14.08.2020r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34224000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną