Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego NOSG (sprawa nr 16/15)

Nadbużański Oddział Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5685900 , fax. 082 5685716
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadbużański Oddział Straży Granicznej
    ul. Trubakowska 2 2
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5685900, fax. 082 5685716
    REGON: 11012056100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego NOSG (sprawa nr 16/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego: a) części zamiennych do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu i użytego środka transportu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem; b) akumulatorów do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - nowych, nieużywanych, nieregenerowanych, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem; c) ogumienia do samochodów, motocykli i pojazdów klasy ATV - opony i dętki nowe, nieużywane (rok produkcji od 2014), nieregenerowane, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, na zasadach opisanych w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzach ofertowych (zał. nr 1A-1R do SIWZ). Wykonawca będzie dostarczał części do magazynu Zamawiającego w Chełmie przy ul. Trubakowskiej 2 w dni robocze w godzinach 8.00 - 15.00 na własny koszt i w terminach: a) do 3 dni od złożenia zamówienia - na części znajdujące się na terytorium RP, b) do 21 dni od złożenia zamówienia - na części wymagające do sprowadzenia spoza terytorium RP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach