18 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego 277
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261251621 , fax. 261251787
- Data zamieszczenia: 2016-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Jana III Sobieskiego 277 277
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 261251621, fax. 261251787
REGON: 22210650200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do środków transportowych będących na wyposażeniu 18 WOG w podziale na 14 zadań: Zadanie 1 - części zamienne do pojazdów grupy Star 200,266, Zadanie 2 - części zamienne do pojazdów grupy Honker, Lublin, Zadanie 3 - części zamienne do pojazdów produkcji Fiat Ducato, Zadanie 4 - części zamienne do pojazdów Star 944M88, Zadanie 5 - części zamienne do pojazdów grupy Jelcz, Zadanie 6 - części zamienne do ciągników rolniczych. Zadanie 7 - części zamienne do pojazdów Ford Transit, Zadanie 8 - części zamienne do pojazdów Volkswagen Crafter, Zadanie 9 - części zamienne do pojazdów poradzieckich, Zadanie 10 - części zamienne do pojazdów BRDM, Zadanie 11 - części zamienne do pojazdów Opel Vectra C, Zadanie 12 - części zamienne do autobusów. Zadanie 13 - części zamienne do pojazdów Mercedes, Zadanie 14 - części zamienne do pojazdów IVECO. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości opisano w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. 3. Wykonawca dostarczy zamówione części do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko. 4. Dostarczone przez Wykonawcę części muszą być fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych nie mogą nosić znamion użytkowania, muszą posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz muszą posiadać co najmniej okres gwarancji producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 354200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.18wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną