Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2019-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 7 części zgodnie z pkt 18. SIWZ. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 4. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranej części. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był oznaczony w sposób umożliwiający identyfikację. Przedmiot umowy, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie będzie przyjęty. 9. Wszystkie dostarczone części muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 10. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego na koszt wykonawcy. 11. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie (osobę odpowiedzialną za odbiór przedmiotu umowy) na minimum 2 dni (dwa) przed planowanym terminem dostawy. 12. W przypadku, gdy dostarczony asortyment (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy), Zamawiający odmówi przyjęcia asortymentu, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia go zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 13. Ilościowy odbiór przedmiotem zamówienia będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego dostawy tj. 13.1. część 1-6 – magazyn, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 – 113 Buczek, Gucin 58a w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00); 13.2. część 7 - magazyn, który położony jest w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego, 98 – 100 Łask, ul. 9-go Maja 95 w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 14.00). 14. Przedmioty zamówienia nie posiadające opakowań producenta powinny być zabezpieczone przed uszkodzeniem w trakcie transportu i rozładunku – przeładunku. 15. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów została zrealizowana jednorazowo na podstawie zawartej umowy. 16. Na części obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. Przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 24 miesięczny, maksimum – 36 miesięczny okres gwarancji, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 950,00 PLN dla całości zamówienia lub: 1.1. dla części 1 – 200,00 PLN; 1.2. dla części 3 – 600,00 PLN; 1.3. dla części 4 – 650,00 PLN; 1.4. dla części 6 – 150,00 PLN; 1.5. dla części 7 – 350,00 PLN. 8.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 8.2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr referencyjny 31/PN/2019”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 8.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 15.04.2019 r. do godz. 1100. 8.4. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 8.5. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ; 1.5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 1.6. oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści pkt. 6.2 – 6.14 SIWZ 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania według załącznika nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach