Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Słowackiego 104
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6782484 , fax. 016 6786783
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przemyska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 104 104
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6782484, fax. 016 6786783
REGON: 65003873000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.przemysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części samochodowych i akumulatorów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części samochodowych i akumulatorów zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ - formularzem cenowym, stanowiącym szczegółowy opis zamówienia. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 9 SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg metody spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z wypełnionym formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ należy złożyć: a)wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. b)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (na podst. art.22 ust.1 ustawy Pzp.) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.) - Załącznik nr 3 do SIWZ; c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)pełnomocnictwo, w przypadku gdy osobą/osobami reprezentującymi wykonawcę są inne niż ujawnione we wpisie właściwego rejestru, o którym mowa w ppkt. c).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.przemysl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa szczotek talerzowych i walcowych do zamiatarek mechanicznych
Dodano: 2015-05-21 - Dostawa szczotek talerzowych i walcowych do zamiatarek mechanicznych
Dodano: 2014-03-24 - Dostawa (fabrycznie nowych) części zamiennych do wysięgnika typu FME 500 MULAG, wymiennych głowic roboczych pojazdów typu UNIMOG, kosiarki typu BRUNI oraz Zamiatarki typu SENIOR 2000 do jednostek terenowych PZDW w 2013 roku - ZADANIE Nr 1 i 2 - PRZETARG II - ZADANIE Nr 1
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa (fabrycznie nowych) części zamiennych do wysięgnika typu FME 500 MULAG, wymiennych głowic roboczych pojazdów typu UNIMOG, kosiarki typu BRUNI oraz Zamiatarki typu SENIOR 2000 do jednostek terenowych PZDW w 2013 roku - ZADANIE Nr 1 i 2
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa i montaż części zamiennych mostu przedniego samochodu SCANIA G440
Dodano: 2013-10-21 - Dostawa i montaż części zamiennych mostu przedniego samochodu SCANIA G440
Dodano: 2013-10-14 - Dostawa szczotek do zamiatarek
Dodano: 2012-05-28 - Dostawa (fabrycznie nowych) części zamiennych do wysięgnika i wymiennych głowic roboczych pojazdu UNIMOG oraz do Zamiatarki SENIOR 2000 do jednostek terenowych PZDW w 2012r.
Dodano: 2012-02-21 - 1/07/PN/2011
Dodano: 2011-07-18 - 1/05/PN/2009
Dodano: 2009-05-20