Przetargi.pl
DOSTAWA CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych części komputerowych, które mają współpracować z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami.
    Osoba dokonująca montażu jak i uruchomienia winna posiadać odpowiednią wiedzę jak i uprawnienia do dokonywania przedmiotowego montażu i uruchomienia.
    Wykonawca dokona montażu oraz uruchomienia zamówionych części tylko i wyłącznie w przypadku, gdy Zamawiający poinformuje Go o takiej konieczności.
    Koszty tej usługi muszą być wliczone w cenę podaną w ofercie.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A, 2B i 2C do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na następujące części:
    w zakresie części A - części komputerowe;
    w zakresie części B - urządzenia sieciowe,
    w zakresie części C - półka do macierzy dyskowej Sun Storage Tek.
    Termin realizacji zamówienia:
    w zakresie części A - 21 dni od daty zawarcia umowy,
    w zakresie części B - 21 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy,
    w zakresie części C - 49 dni od daty zawarcia umowy.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna części komputerowe, których parametry techniczne są co najmniej takie same (lub lepsze), jak te, które zostały wskazane (jako przykładowe) w załącznikach nr 2A, 2B oraz 2C pod warunkiem, że będą bezbłędnie współpracować z pracującymi u Zamawiającego jednostkami i w sieciach.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    Wymagany okres gwarancji:
    - min. 36 miesięcy na macierz dyskową,
    - dożywotnia gwarancja na (kości pamięci),
    - w przypadku pozostałych części okres gwarancji nie może być krótszy, niż podany przez producenta lub głównego dystrybutora na terenie kraju.
    Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał zamówienie samodzielnie tzn. bez udziału podwykonawców.
    Wszelkie rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Dostawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302371000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki :
    1. spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
    3. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia).
    4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 4, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę dokumenty, o których mowa w punktach 3 i 4 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.
    5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (wykonawca zagraniczny), zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony lub wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca dołącza do oferty:
    7. wykaz oferowanych części komputerowych, spełniających parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego (należy podać nazwy oferowanych części oraz ich producentów).
    Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem ich na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
    Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Ocena spełnienia powyższych warunkach odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/dzial-zamowien-publicznych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach