Przetargi.pl
Dostawa części i akcesoriów samochodowych dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Śniadeckich 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4420949 , fax. 018 4442723
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe
    ul. Śniadeckich 15 15
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4420949, fax. 018 4442723
    REGON: 49200735700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części i akcesoriów samochodowych dla SPZOZ SPR w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części i akcesoriów samochodowych dla SPZOZ.SPR w Nowym Sączu w okresie dwunastu miesięcy. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących Europejskie Normy Zharmonizowane oraz posi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 340000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w treści art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 Pzp. 1.1 W zakresie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający sprawdzi sytuację formalną wykonawców i uzna warunki za spełnione, gdy wykonawca wykaże, że wpisany jest do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej. 1.2 W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. W pozostałym zakresie zamawiający uzna warunki za spełnione na podstawie złożonych oświadczeń. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń( wymienionych w rozdziale VI specyfikacji) zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotowe W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do siwz. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wielkością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.1 i 3 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r,. w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn.zm. ) stosuje się odpowiednio. Dokumenty przedmiotowe W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów; 1.Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymagania Polskich norm przenoszących Europejskie Normy Zharmonizowane, oraz posiadają homologację do montażu w pojazdach samochodowych. Uwaga: a) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. c) Wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być potwierdzone przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach