Przetargi.pl
DOSTAWA CZĘŚCI DO UZUPEŁNIENIA UKOMPLETOWANIA ZR DO MARKI STAR DLA 12 RWT Sprawa Nr 06/2010/PN/12RWT

Jednostka Wojskowa 2414 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6847323, 022 6848574 , fax. 022 6847323
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2414
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6847323, 022 6848574, fax. 022 6847323
    REGON: 01027255800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CZĘŚCI DO UZUPEŁNIENIA UKOMPLETOWANIA ZR DO MARKI STAR DLA 12 RWT Sprawa Nr 06/2010/PN/12RWT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA CZĘŚCI DO UZUPEŁNIENIA UKOMPLETOWANIA ZR DO MARKI STAR DLA 12 RWT - szczegółowo określonych w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w kasie zamawiającego a kopię załączyć do oferty. Czas pracy kasy: - w poniedziałek, czwartek i piątek w godzinach 11.00 - 14.00 - we wtorek w godzinach 8.00 - 12.00 - w środy kasa nieczynna 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank NBP O/WARSZAWA, nr 38 1010 1010 0062 0413 9120 0000 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed terminem składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4, 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający może zażądać ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) [Warunki udziału w postępowaniu] O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym, b) posiadają uprawnienia i zezwolenia do wykonywania określonej działalności, c) posiadają doświadczenie tj.: zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum 1 umowę odpowiadającą zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia, d) dysponują potencjałem technicznym, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) [Sposób oceny spełniania warunków] Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do siwz 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do siwz 3) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 4) oświadczenie podmiotów (o których mowa w art. 26 ust. 2b) pisemne zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty zgodnie z zasadami określonymi w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2009r. Nr 226, poz. 1817). 3. Dokumenty wskazane powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, zostaną przez zamawiającego wezwani do ich złożenia w określonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone za zgodność z oryginałem kopie), spowoduje wykluczenie wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt.3) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 6. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (art.24 ust. 2, pkt. 2) i odrzucenie oferty (art. 24 ust. 4). 7. Celem umożliwienia oceny, oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy wypełniony, co do treści według dołączonego wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Jeżeli podmioty występują wspólnie - przed podpisaniem umowy wymagana jest umowa regulująca ich współpracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach