Przetargi.pl
Dostawa części do mechanicznego sprzętu lotniskowego dla 5 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Dęblinie - Nr 28/12/N,

Jednostka Wojskowa 4219 ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 5519510, 5517818 , fax. 0-81 5519536
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4219
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 5519510, 5517818, fax. 0-81 5519536
    REGON: 06027283200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części do mechanicznego sprzętu lotniskowego dla 5 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Dęblinie - Nr 28/12/N,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa części do mechanicznego sprzętu lotniskowego dla 5 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Dęblinie Nr 28 12 N. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony poniżej oraz w załącznikach nr 1 i 1a do siwz. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na następujące grupy: Grupa I CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE DO PŁUGA ODŚNIEŻNEGO MF5.3; Grupa II CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE DO PŁUGA ODŚNIEŻNEGO MF5.3; Grupa III CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE DO PŁUGA ODSNIEŻNEGO LPK-82; Grupa IV CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE DO OLH-4500; Grupa V PRZEWODY HYDRAULICZNE DO OLH-4500; Grupa VI CZĘŚCI ZAMIENNE DO OLH-4500; GRUPA VII CZĘŚCI EKSPLOATACYJNE DO ODKURZACZA A-9500; GRUPA VIII CZĘŚCI DO ODKURZACZA AS-750; GRUPA IX CZĘŚCI ZAMIENNE DO MPZ-8000; 3. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy, wyłącznie w dni robocze. 4. Wszystkie oferowane artykuły muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe. w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. 5. Dostarczone materiały i akcesoria elektryczne muszą posiadać wszystkie parametry i właściwości gwarantowane przez producenta produktu oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu ofertowym. 6.Wykonawca zobowiązuje się udzielić na dostarczone artykuły gwarancji na okres 18 miesięcy liczony od daty dostawy. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do magazynów Wydziału Infrastruktury znajdujących się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie. Do czasu dokonania odbioru artykułów ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą artykułów ponosi wykonawca. 8. Dostawa winna być zrealizowana w dniach pracy zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1300, po uprzednim kontakcie telefonicznym. Wykonawca powiadomi zamawiającego o planowanym terminie dostawy (telefonicznie) z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 9. Odbiór dostawy będzie dokonywany przez osoby uprawnione przez zamawiającego w obecności przedstawiciela wykonawcy. 10. Odbiór dostawy będzie polegać na sprawdzeniu zgodności rodzajów, ilości i cech poszczególnych artykułów z załącznikiem nr 1 formularzem cenowym. Z czynności odbioru zostanie sporządzony stosowny protokół podpisany przez strony uprawnionego przedstawiciela zamawiającego oraz wykonawcy. 11.Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku artykułów wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 12. Zamawiający wymaga wystawienia odrębnych faktur na poszczególne grupy i podgrupy. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy. Wykonawca odpowiada za działanie podwykonawcy jak za swoje własne. 14. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429560002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach