Przetargi.pl
Dostawa czekolad oraz wafli w polewie czekoladowej

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szarych Szeregów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8422021 do 23 , fax. 598 427 449
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
    ul. Szarych Szeregów 21
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8422021 do 23, fax. 598 427 449
    REGON: 29178200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa czekolad oraz wafli w polewie czekoladowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku 200 000 sztuk czekolady pełno mlecznej oraz 25 000 sztuk wafli w polewie czekoladowej. Zamawiający wydaje czekolady dawcom krwi i jej składników dla zrównoważenia wysiłku energetycznego. 2. Dokładna wielkość zamówienia uzależniona będzie od faktycznej liczby dawców krwi. 3. Oferowane czekolady muszą spełniać następujące wymagania: 1) Czekolada w tabliczkach 100g 2) Zawartość masy kakaowej w czekoladzie pełnej (gorzkiej) – minimum 60 %, 3) Zawartość masy kakaowej w pozostałych czekoladach (np. mleczna, mleczna z dodatkami) – minimum 25 do 30 %, 4) W przypadku czekolady z dodatkami nie dopuszcza się czekolady z półpłynnym nadzieniem, ani alkoholem. 5) Łączna wartość kaloryczna zestawu 8 sztuk czekolad nie może być mniejsza niż 4232 kcal, 6) Opakowanie jednostkowe 100 g, opakowane w folię aluminiową oraz obwolutę papierową z podaniem wartości kalorycznej w 100g 7) Czekolada musi być pakowana i dostarczana w kartonowych pudełkach zawierających 8 sztuk czekolad (3 czekolady mleczne, 4 czekolady z dodatkami (min. z wiórkami kokosowymi, orzechami, bakaliami), 1 czekolada pełna (gorzka) 8) Pudełko wykonane z kartonu usztywnianego 300g/m2, Druk 4+0 CMYK ( pełny kolor jednostronnie) 9) Dane, które zamieści Wykonawca na opakowaniu muszą być uzgodnione z Zamawiającym. 10) Projekt graficzny będzie wykonany przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Wykonanie nastąpi po całkowitej akceptacji przez Zamawiającego Logo Zamawiającego REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA im. Jana Pawła II W SŁUPSKU dodatkowo pudełka zawierające 8 sztuk czekolad muszą być dostarczane w zbiorczych opakowaniach zawierających nie więcej niż 15 kartonowych pudełek 4. Oferowany wafelek w polewie czekoladowej musi spełniać następujące wymagania 1) Wafel przekładany kremem kakaowym w obwodowej polewie czekoladowej lub cały oblany polewą czekoladową 2) Waga 1 sztuki min 50 gram 3) Kaloryczność min 268kcal 4) Pakowany w oryginalnie opakowanie producenta c) Czekolada i wafelek musi spełniać wymagania polskiego prawa żywnościowego, d) Czekolada i wafelek musi być wytwarzana oraz dostarczana przez wykonawcę stosującego system HACCP, e) Termin przydatności do spożycia czekolady i wafelka nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy. f) Dostawy będą odbywać się nie częściej niż raz w miesiącu w ciągu 4 dni od daty złożenia zamówienia do magazynu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku. 5. Zamawiający nie dopuszcza produktów czekoladopodobnych jak również z grafiką okolicznościową lub świąteczną np.: bożonarodzeniowa, sportowa itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15842000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od zapisu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, tel. 59 8422021; 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@krwiodawstwo.slupsk.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, a w przypadku udzielenia zamówienia - w celu wykonania umowy oraz praw i obowiązków związanych z umową, a także w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności wobec organów uprawnionych do kontroli działalności ADO, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy w celu wykonywania ww. czynności oraz podmioty których udział jest konieczny do prawidłowego prowadzenia działalności, takie jak operatorzy pocztowi i telekomunikacyjni, administratorzy systemów elektronicznych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),dalej „ustawa Pzp”, oraz osobom prowadzącym kontrole i postępowania w związku z wykonywaniem przez ADO obowiązków wynikających z przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres konieczny z uwagi na wykonywanie ww. obowiązków i uprawnień. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymania ich kopii, prawo ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia, o ile ich dalsze przetwarzanie nie jest uzasadnione ww. obowiązkami i uprawnieniami. 8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu, ani nie będą przekazywane podmiotom w państwach trzecich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach