Przetargi.pl
dostawa czekolad

Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 00-671 Warszawa, ul. Koszykowa 78
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6 845 557 , fax. 022 6 845 135
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
    ul. Koszykowa 78 78
    00-671 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6 845 557, fax. 022 6 845 135
    REGON: 14013034600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa czekolad
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Czekolada pełna mleczna, pełna mleczna z orzechami, pełna gorzka, łącznie w ilości 270 000 sztuk
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158421003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 11000,00pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy PZP.Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia i dokumentów, o których mowa w specyfikacji metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ustawy PZP stanowiące Zał. Nr 1 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał techniczny zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. Wykaz trzech wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 300 000zł każda, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4 do SIWZ ). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom jakościowym zamawiający żąda następujących dokumentów: 4. Świadectwa wdrożenia systemu analiz zagrożeń i krytycznych punktów kontroli, ( system HACCP ) zgodnie z ustawą z dnia 11.05.2001 o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2001 r nr 63 poz. 634 z późn. zm) i Rozporządzeniem MZ z dnia 30.04.2004 w sprawie wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywienia i przestrzegania zasad higieny (Dz. U. z 2004 nr 120 poz. 1259 z późn. zm) według dyrektywy unii europejskiej 93/43/EWG lub pisemną opinię wydaną przez państwowego wojewódzkiego lub powiatowego inspektora sanitarnego o wdrożeniu i stosowaniu systemu HACCP u producenta, jeżeli ofertę składać będzie producent lub u dystrybutora i producenta jeżeli ofertę składać będzie dystrybutor. 5. Specyfikacje jakościowe oferowanego asortymentu - opis produktu sporządzony przez jednostkę kontroli jakości lub dział technologiczny zawierający w szczególności informacje: - opis wyrobu; - wykaz składników; - parametry fizykochemiczne; - wartość odżywcza 100 g produktu w kcal; - termin przydatności do spożycia; - masa netto. 6. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą składa próbki oferowanego asortymentu, po 2 sztuki z każdego rodzaju. Próbki muszą być opisane, w sposób nie budzący wątpliwości - kto je złożył. Zamawiający informuje, że próbki zostaną użyte do oceny parametrów jakościowych. Zamawiający informuje, że próbki dostarczone do niniejszego postępowania muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia, dostarczanym w trakcie obowiązywania umowy. Brak próbki każdego rodzaju asortymentu spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 7. Próbkę ( wzór ) opakowania zbiorczego dla 9 sztuk czekolad promujące ideę honorowego krwiodawstwa i WCKiK SP ZOZ wykonane przez Wykonawcę, według autorskiego projektu Zamawiającego (projekt w załączeniu). Wykonawca złoży 1 próbkę ( wzór ) opakowania wykonany z materiałów i w szacie graficznej, jakie będą obowiązywały w trakcie trwania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach