Przetargi.pl
DOSTAWA CZĘĆI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW I PRZYCZEP

23 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, -
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 553 505 , fax. 261 553 520
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego
    - -
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 261 553 505, fax. 261 553 520
    REGON: 71003764000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CZĘĆI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW I PRZYCZEP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa części zamiennych do pojazdów i przyczep. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 19 części/zadań: Dokładne określenie zakresu i standardy jakościowe dla poszczególnych zadań zostały wyszczególnione w załączniku nr 1A – 1S do SIWZ (formularze cenowe). Zadanie nr 1 – Dostawa części zamienne do pojazdu IVECO ML-160E25 EUROCARGO rok prod. 2010-2012 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ). Zadanie nr 2 –Dostawa części zamienne do pojazdu STAR 200- (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ). Zadanie nr 3 – Dostawa części zamienne do pojazdu MAN 41.464 VIWMAT46ZZZ2M338666 - (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C do SIWZ). Zadanie nr 4 – Dostawa części zamienne do pojazdu MAN 18.224 VIN WMAL87ZZZYY054483 - (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1D do SIWZ). Zadanie nr 5 – Dostawa części zamienne do pojazdu JELCZ 642 - (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1E do SIWZ). Zadanie nr 6 – Dostawa części zamienne do pojazdu - przyczepa ZAMET 2 oś 18 T SW91182008ZHP1018 rok prod. 2008 – (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1F do SIWZ). Zadanie nr 7 – Dostawa części zamienne do pojazdu - STAR 1142 SUS1142CEX0014891 rok produkcji 1999 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1G do SIWZ). Zadanie nr 8 – Dostawa części zamienne do pojazdu JELCZ 325 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1H do SIWZ). Zadanie nr 9 – Dostawa części zamienne do pojazdu STAR 266 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1I do SIWZ). Zadanie nr 10 - Dostawa części zamienne do pojazdu HONKER SUL24244480002684 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1J do SIWZ). Zadanie nr 11 - Dostawa części zamienne do pojazdu IVECO DAILY ZCFD4098089035789 rok prod. 2008 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1K do SIWZ). Zadanie nr 12 - Dostawa części zamienne do pojazdu Zadanie nr 12 FIAT DUCATO ZFA25000001299945 rok prod. 2007 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1L do SIWZ). Zadanie nr 13 - Dostawa części zamienne do pojazdu Jelcz 622 SUJ622003Y0000006 rok prod. 2000(Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1Ł do SIWZ). Zadanie nr 14 - Dostawa części zamienne do pojazdu LUBLIN SUL332412X0036989 rok. Prod. 1999 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1M do SIWZ). Zadanie nr 15 - Dostawa części zamienne do pojazdu - Przyczepa 1 oś 1,5T pad20-2/400 rok prod 1989 nr ramy. 8583 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1N do SIWZ). Zadanie 16 - Dostawa części zamienne do pojazdu - FIAT DUCATO ZFA25000001305819 ZFA25000001550705, (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1O do SIWZ). Zadanie nr 17 - Dostawa części zamienne do pojazdu - Filtry do pojazdów (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1P do SIWZ). Zadanie nr 18 - Dostawa części zamienne do pojazdu - SOLBUS SW9C105316SBA1155 SW9C105316SBA1180 rok prod. 2006 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1R do SIWZ). Zadanie nr 19 - Dostawa części zamienne do pojazdu AUTOSSAN SUADW3ACPWS160784 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1S do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Specyfikacja asortymentowo – ilościowa oraz parametry zamawianych części zamiennych do pojazdów silnikowych i przyczep składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Podane przez Zamawiającego w tym załączniku ilości poszczególnych pozycji materiałów są wielkościami maksymalnymi, jakie Zamawiający może zakupić w okresie obowiązywania umowy. 5. Dostarczone części zamienne do pojazdów silnikowych i przyczep muszą być fabrycznie nowe, w fabrycznym opakowaniu na którym znajdować będzie się symbol / oznaczenie części zamiennej, wcześniej nie używane i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym; 6. Dostarczone części zamiennych do pojazdów silnikowych i przyczep będą posiadały parametry określone w specyfikacji oraz wymagane atesty, certyfikaty. 7. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne materiałów z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełniając Formularz cenowy – odpowiednio dla zadania, wskazał produkt oferowany tzn. nazwę producenta lub/nazwę produktu/symbol, które pozwolą jednoznacznie zidentyfikować produkt. Jeśli Wykonawca nie wypełni Formularz cenowego w sposób umożliwiający identyfikację oferowanego produktu, jego oferta może podlegać odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Dostawa winna być zrealizowana jednorazowo do magazynów Zamawiającego na koszt wykonawcy po uprzednim telefonicznym powiadomieniu tel. 261 553 495, - dostawa do magazynu służby czołgowo-samochodowej 23 Bazy Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki 11. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca dostarczy zamówione części zamienne do pojazdów silnikowych i przyczep swoim transportem do magazynów Zamawiającego wymienionych w pkt. II. 7 w godzinach jego urzędowania od 8:00 do 15:00 w dniach roboczych: poniedziałek – piątek. b) Wykonawca zobowiązuje się do:  Udzielenia minimum 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczone części .  Dostarczanie części zamienne do pojazdów silnikowych i przyczep pojazdów samochodowych w dniu dostawy nie mogą być starsze niż 12 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na opakowaniu. 12. Dostarczony asortyment musi posiadać gwarancje i dokumentację w języku polskim. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp). 16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp). 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust.2 pkt 8 ustawy Pzp); 18. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych (art. 36 ust.2 pkt 6 ustawy Pzp); 19. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na część obejmującą jedno, kilka lub wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych obejmujących część przedmiotu zamówienia w ramach danego zadania. 20. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty, które Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: 1.1. Formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.2. Formularz cenowy, zgodny co do treści ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 A-S do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum). Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1.3 i 1.4. należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.5. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach