Przetargi.pl
DOSTAWA CZASOPISM I DZIENNIKÓW URZĘDOWYCH DO URZĘDU MIEJSKIEGO W KONINIE W 2010 R

Urząd Miejski w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, Plac Wolności 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 24-01-111, 63 2401139 , fax. (063) 2401135
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koninie
    Plac Wolności 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135
    REGON: 00065723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CZASOPISM I DZIENNIKÓW URZĘDOWYCH DO URZĘDU MIEJSKIEGO W KONINIE W 2010 R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa czasopism i dzienników urzędowych do Urzędu Miejskiego w Koninie w 2010 r. w zakresie: 1. Biuletyn Informacyjny dla służb Ekonom.-Finansowych (bez dodatków) 3 szt. 2. CHIP + DVD 1 szt. 3. Dziennik Gazeta Prawna 4 szt. 4. Dz.U.Min.Finansów 1 szt. 5. Dziennik Ustaw 3 szt 6. Finanse Komunalne 1 szt. 7. Fundusze strukturalne 1 szt. 8. Gazeta Samorządu i Administracji 1 szt. 9. Gazeta Wyborcza 4 szt. 10. Geodeta - magazyn geoinformatyczny 1 szt. 11. Głos Nauczycielski 1 szt. 12. Informator polityczny 1 szt. 13. IT w administracji 1 szt. 14. Kadry i płace w administracji 1 szt. 15. Linux + DVD 1 szt. 16. Monitor Polski 2 szt. 17. Monitor Polski B 1 szt. 18. Motor 1 szt. 19. Murator 2 szt. 20. NetWorld 1 szt. 21. Nieruchomości C.H.Beck (prawo, podatki, praktyka) 1 szt. 22. Noty biograficzne 1 szt. 23. Podatki-zbiór ujednoliconych przepisów 1 szt. 24. Polska Głos Wielkopolski 6 szt. 25. Polska Zbrojna 2 szt. 26. Polskie drogi 1 szt. 27. Poradnik Rachunkowości Budżetowej 1 szt. 28. Prawo pomocy publicznej 1 szt. 29. Przegląd 3 szt. 30. Przegląd geodezyjny 1 szt. 31. Przegląd komunalny 1 szt. 32. Przegląd koniński 2 szt. 33. Przegląd Obrony Cywilnej 1 szt. 34. Przegląd Podatków Lokalnych i Fin.Samorządowych 1 szt. 35. Puls biznesu 1 szt. 36. Rachunkowość budżetowa 4 szt. 37. Rzeczpospolita 29 szt. 38. Skarbnik i finanse publiczne 1 szt. 39. Strażak 7 szt. 40. Technika i USC 1 szt. 41. Trybuna 2 szt. 42. Ubezpieczenia i prawo pracy 2 szt. 43. Wiedza obronna 1 szt. 44. Wspólnota 6 szt. 45. Wspólnota Mieszkaniowa 1 szt. 46. Zamówienia Publiczne - Doradca 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 222000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, tj. : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędne doświadczenie w wykonywaniu dostaw o zakresie i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia wyrażające się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy sukcesywnie realizowanej przez okres co najmniej 6 m-cy. 3. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Formularz Oferty 2. Formularz Cenowy 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - minimum jednej dostawy sukcesywnie realizowanej przez okres co najmniej 6 m-cy + dokumenty potwierdzające, że wykazana/e dostawa/y została/y należycie wykonana/e. 7. Informacja o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcy (jeżeli dział podwykonawców przewidziany jest w realizacji zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach