Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2016-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: cz. 1 - czytnika mikropłytek z pomiarem luminescencji i fluorescencji, cz. 2 - zestawu western do western blottingu, cz. 3 - komory dwustanowiskowej z pionowym przepływem laminarnym, cz. 4 - inkubatora z regulacją CO2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa: - cz. 1 - czytnika mikropłytek z pomiarem luminescencji i fluorescencji, - cz. 2 - zestawu western do western blottingu, - cz. 3 - komory dwustanowiskowej z pionowym przepływem laminarnym, - cz. 4 - inkubatora z regulacją CO2. 3.2. Adres dostawy przedstawiono w załącznikach nr 5a, 5b, 5c i 5d - projektach umów do poszczególnych części części. Zamawiający może zmienić miejsce dostawy w drodze jednostronnego oświadczenia. Oświadczenie w tym zakresie nie wymaga zachowania formy aneksu. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a i 1b (parametry techniczne przedmiotu zamówienia) oraz 5a i 5b (projekty umów) do SIWZ. 1. Oznaczenia wg CPV: - 38500000-0 Aparatura kontrolna i badawcza - 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, precyzyjny, optyczny (z wyjątkiem szklanego) - 33152000-0 Inkubatory 3.5. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. 3.6. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 3.6.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot zamówienia - część 1 - 12 miesięcznej gwarancji, - część 2 - 12 miesięcznej gwarancji, - część 3 - 24 miesięcznej gwarancji, - część 4 - 24 miesięcznej gwarancji. 3.6.2. Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 3.6.3. Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy, przeglądy gwarancyjne, regulacje. 3.6.4. W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 3.6.5. Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy. 3.6.6. Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. 3.7. Warunki realizacji: 3.7.1. Wykonawca swoim staraniem i kosztem przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. 3.7.2. Przeszkolenie personelu Zamawiającego zostanie wykonane po dostawie urządzenia i jego uruchomieniu. Przeszkolenie personelu nastąpi w miejscu zainstalowania aparatury i zostanie potwierdzone protokołem, w którym wskazany zostanie zakres przeszkolenia, czas jego trwania oraz osoby biorące udział w szkoleniu ze strony Wykonawcy oraz Zamawiającego. .3.7.3. Przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu umowy oraz testy funkcjonalności zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie 5 dni usunąć wszelkie usterki. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub odstępstwach, w 2 egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole tym strony ustalą dodatkowy termin odbioru urządzeń. 3.7.4. Podpisanie protokołu odbioru przedmiotu umowy będzie dokonane po przeprowadzeniu przeszkolenia. 3.7.5. Podpisanie protokołu odbioru zawierającego jakiekolwiek uwagi dotyczące wykonania umowy nie stanowi potwierdzenia wykonania umowy i dochowania terminu, określonego w Rozdziale 4. SIWZ i nie jest podstawą do wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT obejmującej wynagrodzenie jest podpisanie przez strony protokołu odbioru nie zawierającego jakichkolwiek uwag dotyczących niezgodności przedmiotu umowy z umową lub SIWZ. 3.7.6. Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. 3.7.7. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: a) instrukcja obsługi, b) karty gwarancyjne, c) deklaracja zgodności z normami CE (kserokopia). 3.7.8. Niedostarczenie w/w dokumentów będzie traktowane jako niewykonanie przedmiotu umowy. 3.7.9. Wykonawca wyznacza osobę do koordynowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.7.10. Wykonawca będzie odpowiadał za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. 3.8. Termin płatności wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wypełnionej faktury. Faktura musi zawierać informację z numerem umowy, na podstawie której została wystawiona oraz nazwę jednostki będącej beneficjentem dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawu z przystawką manualną do bezpośredniej analizy ciał stałych w kuwecie grafitowej do posiadanego przez Zamawiającego spektrometru wraz z preparatyką w młynku kriogenicznym
Dodano: 2023-12-20 - Dostawa komórki PEZ MBE dla Grupy Badawczej EPI-MAT
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 17 części dla ŁUKASIEWICZ - PORT
Dodano: 2021-04-12 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 17 części dla ŁUKASIEWICZ - PORT
Dodano: 2021-03-26 - Dostawa maszyny wytrzymałościowej
Dodano: 2021-02-17 - Dostawa syntezatora oligonukleotydów
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa aparatury dla Wydziału Biotechnologii UWr wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi z podziałem na 4 zadania. Zadanie 1: Dostawa wirówek typu MiniSpin (10 szt) wraz z dodatkowym wyposażeniem. Zadanie 2: Dostawa spektrofotometrów (5 sztuk) dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi. Zadanie 3: Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Zadanie 4: Dostawa 2 aparatów do szybkiego transferu białek z żelu na membranę w technologii półsuchej, zakup na potrzeby realizacji projektu „Novel targeted therapy based on dual warhead conjugates against FGFR-dependent cancers” wybranego w ramach POLNOR 2019 call, finansowanego w obszarze programowym „Badania” w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2021-01-27 - DOSTAWA 6-OSIOWEJ PLATFORMY RUCHOWEJ DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa aparatu do charakteryzacji powierzchni właściwej oraz rozkładu wielkości porów w materiałach porowatych metodą adsorpcji gazowej dla WNZKŚ.
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa syntezatora oligonukleotydów
Dodano: 2020-11-23