Przetargi.pl
Dostawa cyfrowych kserokopiarek oraz sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy Oświęcim

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa cyfrowych kserokopiarek oraz sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy Oświęcim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa cyfrowych kserokopiarek oraz sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy Oświęcim. Zakres przedmiotu zamówienia: 2 szt. - cyfrowa kserokopiarka sieciowa wraz z serwisem 7 szt. - komputer PC 7 szt. - oprogramowanie biurowe 11 szt. - monitor LCD 19 1 szt. - drukarka laserowa kolorowa 1 szt. - skaner sieciowy z podajnikiem 3 szt. - serwer wydruku LPT 4 szt. - serwer wydruku USB 2 szt. - drukarka laserowa monochromatyczna do budynku Urzędu Gminy Oświęcim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie Nr 1 - Dostawa i serwis cyfrowych kserokopiarek, W.S.Z.: 30121300-6 Zadanie Nr 2 - Dostawa sprzętu komputerowego, W.S.Z.: 30200000-1 Szczegółowy opis w/w części zamówienia stanowi załącznik do SIWZ Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 28.12.2009r - dla zadania częściowego: 1 i 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Ocena spełnienia warunków - Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 3. Wykonawca(y) składają oświadczenie stanowiące załącznik Nr 1 do formularza oferty 4. Wykonawca dołączy do oferty zestawienie zawierające zaproponowaną szczegółową konfigurację dla każdej części (zadania) przedmiotu zamówienia odrębnie tj. : producenta, markę i model ze szczególnym uwzględnieniem parametrów opisanych w SIWZ 5. Wykonawca zobowiązuje się sie do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek ujawnienia się wad fizycznych przedmiotu zamówienia w oznaczonym gwarancją terminie. Należy dołączyć dokumenty gwarancyjne (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) oraz odpowiedzialność gwaranta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach