Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
ul. Zamkowa 12 12
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 849500, fax. 033 8449510
REGON: 00054046900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa cyfrowych kserokopiarek oraz sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy Oświęcim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa cyfrowych kserokopiarek oraz sprzętu komputerowego do Urzędu Gminy Oświęcim. Zakres przedmiotu zamówienia: 2 szt. - cyfrowa kserokopiarka sieciowa wraz z serwisem 7 szt. - komputer PC 7 szt. - oprogramowanie biurowe 11 szt. - monitor LCD 19 1 szt. - drukarka laserowa kolorowa 1 szt. - skaner sieciowy z podajnikiem 3 szt. - serwer wydruku LPT 4 szt. - serwer wydruku USB 2 szt. - drukarka laserowa monochromatyczna do budynku Urzędu Gminy Oświęcim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie Nr 1 - Dostawa i serwis cyfrowych kserokopiarek, W.S.Z.: 30121300-6 Zadanie Nr 2 - Dostawa sprzętu komputerowego, W.S.Z.: 30200000-1 Szczegółowy opis w/w części zamówienia stanowi załącznik do SIWZ Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 28.12.2009r - dla zadania częściowego: 1 i 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Ocena spełnienia warunków - Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie 3. Wykonawca(y) składają oświadczenie stanowiące załącznik Nr 1 do formularza oferty 4. Wykonawca dołączy do oferty zestawienie zawierające zaproponowaną szczegółową konfigurację dla każdej części (zadania) przedmiotu zamówienia odrębnie tj. : producenta, markę i model ze szczególnym uwzględnieniem parametrów opisanych w SIWZ 5. Wykonawca zobowiązuje się sie do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek ujawnienia się wad fizycznych przedmiotu zamówienia w oznaczonym gwarancją terminie. Należy dołączyć dokumenty gwarancyjne (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) oraz odpowiedzialność gwaranta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy urządzeń wielofunkcyjnych dla Działu Rekrutacji na Studia UJ
Dodano: 2015-11-24 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (30-348) przy ul. Prof. St. Łojasiewicza 6.
Dodano: 2015-08-12 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Inwestycji Budowlanych Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Archeologii Uniwersytetu Jagiellońskiego (Nr postępowania: CRZP/UJ/745/2013)
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Uniwersytetu Jagiellońskiego (Nr postępowania: CRZP/UJ/743/2013)
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa kserokopiarki wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
Dodano: 2013-07-30 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 9 (dziewięciu) sztuk fotopowielaczy dla Instytutu Fizyki na Wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Reymonta 4 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/409/2013.
Dodano: 2013-07-18 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, ul.Gołębia 24
Dodano: 2012-12-03 - Dzierżawa kserokopiarek z przeznaczeniem na wykonywanie kserokopii druków
Dodano: 2012-06-04 - wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy skanera z podajnikiem dokumentów dla Działu Spraw Osobowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, nr sprawy: CRZP/UJ/ 280/2012.
Dodano: 2012-05-30