Przetargi.pl
Dostawa cyfrowego aparatu RTG z wyposażeniem i oprogramowaniem wraz z integracją z istniejącym w Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie systemem informatycznym HIS

Garnizonowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Modlinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. 29 Listopada 105
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6862380 , fax. 022 6862385
  • Data zamieszczenia: 2014-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Garnizonowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Modlinie
    ul. 29 Listopada 105 105
    05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 6862380, fax. 022 6862385
    REGON: 01482550500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gplek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa cyfrowego aparatu RTG z wyposażeniem i oprogramowaniem wraz z integracją z istniejącym w Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie systemem informatycznym HIS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowego aparatu RTG z wyposażeniem i oprogramowaniem wraz z integracją z istniejącym w Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie systeme informatycznym HIS (oprogramowanie firmy KAMED Sp. j. z siedzibą w 95-070 Aleksandrowie Łódzkim, ul. Wojska Polskiego 69, produkt KA-MEDICA wersja dla przychodni , http://www.ka-med.com.pl/ ) do siedziby Przychodni mieszczącej się pod adresem: ul. 29 Listopada 105, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę również urządzeń i oprogramowania PACS i RIS, które zostanie zintegrowane z systemem wskazanym w pkt 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony, wniesiony, zamontowany i uruchomiony wraz z potrzebnymi do uruchomienia materiałami na koszt Wykonawcy. Miejsce zostanie wskazane przez Zamawiającego. Personel Przychodni zostanie przeszkolony z obsługi urządzenia w terminie do 15 dni od dnia montażu (nie dotyczy to pozostałych systemów, dla których termin został określonyc w załączniku Nr 2 do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót budowlanych związanych z wykonaniem pracowni (dot. to m.in. wykonania projektu ochrony radiologicznej, kanałów kablowych, montowania ochron stałych itp.) 5. Wykonawca ma obowiązek usunięcia wszystkich śladów przeprowadzonych prac montażowych i doprowadzenia pomieszczeń do stanu, w jakim znajdował się przed montażem. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu do Zamawiającego oraz ponosi odpowiedzialność (np. ryzyko utraty, kradzieży) za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego (rozumie się przez to podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego). 8. Zamawiający wymaga aby aparatura, i pozostałe wyposażenie będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad, nie były przedmiotem ekspozycji bądź użytkowania. Urządzenia i przyrządy muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i spełniać obowiązujące normy jakości dla tego rodzaju aparatury. 9. Ponadto Wykonawca w zobowiązany jest zapewnić na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 10. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzenie bezpłatnych przeglądów/serwisów, w ilości i w zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej danego sprzętu oraz wymogami Narodowego Funduszu Zdrowia, nie mniej jednak niż 1 przegląd w ciągu roku w trakcie obowiązywania gwarancji. 11. Na oferowany sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji w wymiarze podanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniku Nr 2 do SIWZ) 12. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczenia w którym montowany będzie przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331113004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przelewem przed upływem terminu składania ofert określonego w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia publicznego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczaniach bankowych lub poręczaniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczaniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. , Nr 42, poz. 275) 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna oryginały odpowiednich dokumentów należy złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego (ul. Obrońców Modlina 386 m. 12, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki) przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4A i ust. 5 ustawy PZP. 6. Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy PZP wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto 91 1240 3480 1111 0010 6003 1777 Bank PEKAO SA tytułem Dostawa cyfrowego aparatu RTG z wyposażeniem i oprogramowaniem wraz z integracją z istniejącym w Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie systemem informatycznym HIS . 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 9. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 11. Zwrot wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 12. Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn leżących nie po jego stronie. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3. zawarcie umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gplek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach