Przetargi.pl
Dostawa cyfrowego aparatu RTG do tomografii stożkowej CBCT z pantomografią i cefalometrią umożliwiającego wykonywanie zdjęć 2D i 3D wraz z wyposażeniem i montażem oraz demontażem istniejącego aparatu

Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31155 Kraków, ul. Montelupich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 245 424 , fax. 124 245 490
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
    ul. Montelupich 4
    31155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 245 424, fax. 124 245 490
    REGON: 35707047800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa cyfrowego aparatu RTG do tomografii stożkowej CBCT z pantomografią i cefalometrią umożliwiającego wykonywanie zdjęć 2D i 3D wraz z wyposażeniem i montażem oraz demontażem istniejącego aparatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego (wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2017 r.) cyfrowego aparatu RTG do tomografii stożkowej CBCT z pantomografią i cefalometrią umożliwiającego wykonywanie zdjęć 2D i 3D w ilości 1 szt. wraz z dodatkowym wyposażeniem tj.: a) fantom lub zestaw fantomów do wykonywania testów podstawowych – okresowych aparatu - 1 szt., b) fartuchy ochronne - 2 szt: i. dla dzieci – rozmiar S/W – 04, równoważnik (mm Pb) przód 0,35 ; tył – brak, - 1 szt. ii. dla dorosłej osoby – rozmiar L/K – 01, równoważnik (mm Pb), przód 0,35 ; tył – brak – 1 szt. c) zapasowe zagryzaki do sterylizacji - 10 szt. d) zapasowa podpora typu podpórka pod brodę - 2 szt. e) zapasowa ruchoma blokada skroniowa - 2 komplety, przy czym komplet = 1 szt. – prawa strona i 1 szt. – lewa strona. f) przewód wyzwalacza – 1 szt., g) komputer stacji opisowej – 1 szt., h) monitor do stacji opisowej – 1 szt. 2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest także m.in. do: a) wykonania prac adaptacyjnych, niezbędnych do przystosowania pomieszczenia do posadowienia aparatu w działającej Pracowni RTG, w tym do: i. demontażu istniejącego aparatu RTG, ii. sporządzenia dokumentacji technicznej posadowienia aparatu, iii. montażu i uruchomienia aparatu, iv. wykonania projektu stałych osłon radiologicznych dla zaoferowanego modelu. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej oraz udostępnienie istniejącej dokumentacji budowlanej. b) wykonania testów odbiorczych (akceptacyjnych) po zainstalowaniu urządzenia zgodnie z wymogami prawnymi umożliwiających odbiór i wydanie decyzji o dopuszczeniu do pracy Pracowni przez odpowiednie instytucje; wyniki z w/w testów mają być przedstawione w formie raportu z programu testującego, c) wykonania pomiarów dozymetrycznych w otoczeniu aparatu (przez uprawnioną jednostkę), d) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego szkolenia pracowników (potwierdzone protokołem i wystawieniem imiennych certyfikatów) dla minimum 7 osób w zakresie obsługi aparatu, zainstalowanych systemów i urządzeń, e) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego dodatkowego (przypominającego) szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego, nie później niż 6 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego przedmiotu umowy, f) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego dodatkowego szkolenia (przeprowadzonego przez lekarza stomatologa) w czasie użytkowania sprzętu, którego przedmiotem będzie interpretacja wykonanych zdjęć, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. g) udzielenia pełnej gwarancji wraz z serwisem w zakresie: i. aparatu RTG na okres min. 24 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, ii. komputera stacji opisowej i monitora na okres 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, h) dla aparatu RTG: i. Zamawiający wymaga bezpłatnego serwisowania aparatu w okresie gwarancji wraz z wymienianiem części zamiennych (dotyczy również lampy), wyłączając części eksploatacyjne ulegające procesowi naturalnego zużycia, ii. wykonanie bezpłatnego przeglądu technicznego w okresie udzielonej gwarancji, jeżeli producent aparatu zastrzegł taką konieczność, iii. wykonania w okresie gwarancji co najmniej raz w roku testów specjalistycznych aparatu i dostarczenie sprawozdań z testów zgodnie z obowiązującymi przepisami, iv. zapewnienia serwisu gwarancyjnego zakończonego wykonaniem naprawy aparatu RTG lub czynności serwisowych i konserwacyjnych (przyjęcie zgłoszenia i wykonanie czynności) w czasie nie dłuższym niż 72h od momentu zgłoszenia; w przypadku konieczności wykonania naprawy związanej z wymianą części, których dostępność jest ograniczona dla Wykonawcy, czas reakcji serwisowej w ramach serwisu gwarancyjnego nie dłużej niż 10 dni roboczych tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:30 do 19:3 (przyjęcie zgłoszenia i wykonanie czynności) v. zapewnienia obsługi zgłoszeń w ramach serwisu gwarancyjnego za pośrednictwem poczty elektronicznej w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7:30 do 19:30. Wykonawca niezwłocznie każdorazowo potwierdza Zamawiającemu fakt przyjęcia zgłoszenia. vi. wykonania po każdym serwisie gwarancyjnym (naprawie lub innych czynnościach serwisowych i konserwacyjnych) testów odbiorczych (akceptacyjnych) aparatu wraz z sprawozdaniami z przeprowadzonych testów w formie raportu z programu testującego. vii. przedłożenia po każdym serwisie gwarancyjnym (naprawie lub innych czynnościach serwisowych i konserwacyjnych) protokołu z wykonanych czynności . i) dla komputera stacji opisowej i monitora: i. wykonania naprawy w przypadku zgłoszenia usterki nie później niż w terminie jednego dnia robocze od momentu zgłoszenia ii. bezpłatnego serwisowania w okresie gwarancji komputera stacji opisowej i monitora przez autoryzowanego partnera producenta stacji opisowej na terenie Polski. Zamawiający zastrzega, że w przypadku uszkodzenia dysku twardego komputera niesprawny podzespół nie podlega zwrotowi. j) dostarczenia: i. paszportu technicznego aparatu RTG ii. instrukcji obsługi i użytkowania dla każdego urządzenia w języku polskim w ilości 2 szt. iii. deklaracji zgodności producenta dla aparatu RTG, iv. dla aparatu RTG deklaracji (oświadczenia) zgodności w zakresie ochrony radiologicznej wystawiona przez producenta, v. dokumentacji technicznej dla każdego urządzenia w języku polskim w ilości 2 szt., vi. karty gwarancyjnej (dla każdego urządzenia), wypełnionej czytelnie i bez poprawek z wypisanym w niej numerem seryjnym lub innym unikalnym numerem danego urządzenia (zgodnym z numerem uwidocznionym na obudowie tego urządzenia), vii. dla aparatu RTG kompletnego zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.z 2017 r. poz. 211 viii. dla aparatu RTG certyfikatu bezpieczeństwa (CE, IEC/EN 60601), ix. oświadczenia o posiadaniu autoryzacji producenta na sprzedaż i serwis gwarancyjny aparatu RTG., x. oświadczenia od producenta aparatu RTG, że dostarczany przedmiot zamówienia pochodzi z autoryzowanego kanału sprzedaży na terenie UE i jest objęty gwarancją na terenie Polski - usługi serwisowe są świadczone przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego w Polsce, producent posiada certyfikaty ISO 9001, xi. dla komputera stacji opisowej i monitora: certyfikat CE 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - specyfikacja techniczna cyfrowego aparatu RTG do tomografii stożkowej CBCT z pantomografią i cefalometrią umożliwiającego wykonywanie zdjęć 2D i 3D wraz z wyposażeniem stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111500-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w siwz oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy. 2. Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t.j. Dz.U. z 2016 r. 1796 z późn. zm.) 8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. 10. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszona siwz wraz z załącznikami wraz w informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach