Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii ogłasza przetarg
- Adres: 50-383 Wrocław, F. Joliot-Curie
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 375 2732 , fax. 71 375 7661
- Data zamieszczenia: 2018-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii
F. Joliot-Curie 14a
50-383 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 375 2732, fax. 71 375 7661
REGON: 000001301 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uni.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa cyfrowego, 3-laserowego sortera z cytometrem przepływowym z automatycznym podajnikiem próbek dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego znajdującej się przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowego, 3-laserowego sortera z cytometrem przepływowym z automatycznym podajnikiem próbek dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego znajdującej się przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi. 1.Termin wykonania zamówienia wynosi maksymalnie 12 tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały Certyfikat CE, tzn. spełniały wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej 2. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu sprawnego, nieuszkodzonego, o bardzo dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ, z gwarancją Wykonawcy na co najmniej 12 miesięcy. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5) stanowią minimalne parametry techniczne i jakościowe, oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć urządzenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wymagany okres gwarancji to minimum 12 miesięcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia/minimalne parametry techniczne ” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. Ofertę należy przygotować na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzenia oferty przez Wykonawcę na własnym formularzu wymaga się, aby Wykonawca uwzględnił w nim wszystkie oświadczenia i elementy zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. Formularz ofertowy złożony przez Wykonawcę stanowi treść oferty, w związku z powyższym nie będzie podlegał uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Niezłożenie dokumentu lub jego części skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. b. oświadczenia wymienione w pkt. 1a, VIII SIWZ ( Załącznik nr 3 do SIWZ). c. uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy d. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną załącznik nr 5 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego z podziałem na 4 części na potrzeby Łukasiewicz - PORT”
Dodano: 2024-04-28 - SZP/242-026/2024, Dostawa aparatu do elektroprzędzenia dla Katedry Katedry Zaawansowanych Technologii Materiałowych dla Wydziału Chemicznego PWr
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa młyna planetarno-kulowego dla Katedry Zaawansowanych Technologii Materiałowych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2023-12-21 - SZP/242-315/2023, Dostawa komory do hodowli / badań w warunkach beztlenowych dla Katedry Biomedycznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr
Dodano: 2023-11-27 - SZP/242-283/2023 Dostawa młyna miksującego na 2 stanowiska do mielenia dla Katedry Chemii Bioorganicznej.
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa drobnego sprzętu dla Ogrodów doświadczeń w podziale na 2 części
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej – zadania.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa drobnego sprzętu dla Ogrodów doświadczeń w podziale na 2 części
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa materiałów zużywalnych z podziałem na 48 części na podstawie umowy ramowej
Dodano: 2023-02-21 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-12-20