Przetargi.pl
Dostawa cyfrowego, 3-laserowego sortera z cytometrem przepływowym z automatycznym podajnikiem próbek dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego znajdującej się przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi.

Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii ogłasza przetarg

  • Adres: 50-383 Wrocław, F. Joliot-Curie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 2732 , fax. 71 375 7661
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski, Wydział Biotechnologii
    F. Joliot-Curie 14a
    50-383 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 2732, fax. 71 375 7661
    REGON: 000001301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa cyfrowego, 3-laserowego sortera z cytometrem przepływowym z automatycznym podajnikiem próbek dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego znajdującej się przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowego, 3-laserowego sortera z cytometrem przepływowym z automatycznym podajnikiem próbek dla Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Wrocławskiego znajdującej się przy ul. F. Joliot-Curie 14a we Wrocławiu, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi. 1.Termin wykonania zamówienia wynosi maksymalnie 12 tygodni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały Certyfikat CE, tzn. spełniały wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej 2. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu sprawnego, nieuszkodzonego, o bardzo dobrej jakości oraz o parametrach określonych w SIWZ, z gwarancją Wykonawcy na co najmniej 12 miesięcy. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5) stanowią minimalne parametry techniczne i jakościowe, oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć urządzenie o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż w opisie przedmiotu określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wymagany okres gwarancji to minimum 12 miesięcy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia/minimalne parametry techniczne ”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a. Ofertę należy przygotować na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzenia oferty przez Wykonawcę na własnym formularzu wymaga się, aby Wykonawca uwzględnił w nim wszystkie oświadczenia i elementy zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. Formularz ofertowy złożony przez Wykonawcę stanowi treść oferty, w związku z powyższym nie będzie podlegał uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Niezłożenie dokumentu lub jego części skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. b. oświadczenia wymienione w pkt. 1a, VIII SIWZ ( Załącznik nr 3 do SIWZ). c. uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy d. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną załącznik nr 5 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach