Przetargi.pl
Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gasniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiśniewie

Gmina Wiśniew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-112 Wiśniew, ul. Siedlecka 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
    ul. Siedlecka 13 13
    08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie
    tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
    REGON: 71158262900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gasniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiśniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 1 szt. ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem szosowym 4x2 z blokadą tylnego mostu. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia; b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami; -rok produkcji 2009. c) posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002). d) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98 z 2007r. z późn. zm.) oraz spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, potwierdzone świadectwem homologacji lub odpisem decyzji zwalniającej pojazdy z homologacji. Informacje dodatkowe: Wymagany okres gwarancji- co najmniej na okres 24 miesięcy, liczonej od daty ich odbioru, potwierdzonej protokołem odbioru. Wymagany okres rękojmi- co najmniej na okres 6 miesięcy ponad okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341142103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31.08.2009 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia/ nie spełnia oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ - załącznik nr 1 do oferty (załącznik nr 1 do oferty); 2. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do oferty); 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do oferty; 4. Dowód wniesienia wadium; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 3 do oferty; 6. Oświadczenie wykonawcy, że najpóźniej w dniu odbioru dostarczy Świadectwo dopuszczenia wyrobu wydany przez CNBOP Józefów lub inną jednostkę notyfikowana uprawnioną do jego wydania będący w zgodności z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. - w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczania tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r nr 143 poz. 1002). Dopuszcza się przedłożenie zaświadczenia wystawionego przez CNBOP o pozytywnym zakończeniu badań oraz oświadczenie wykonawcy deklarujące dostarczenie świadectwa dopuszczenia po wydaniu przez CNBOP; 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1, ppkt. 1.1.; 7.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1, ppkt 1.2.; 8.1. Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli wykonawca wykaże minimum dwie dostawy na wartość minimum 500 000 PLN każda - załącznik nr 5 do oferty; 9. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1, pakt 1.3.; 9.1. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.2. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli dokument opiewać będzie na kwotę minimum 600 000 PLN; 10. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej: 10.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 10.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisniew.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną