Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ogłasza przetarg
- Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 57
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8964800; 8694801 , fax. 061 8694809
- Data zamieszczenia: 2013-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
ul. Matejki 57 57
60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8964800; 8694801, fax. 061 8694809
REGON: 63969335600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ciepła do budynków komunalnych w podziale na trzy zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ciepła do budynków komunalnych w podziale na trzy zadania Zadanie I- dostawa ciepła z urządzeń dostawcy dla budynku komunalnego przy ul.Fabrycznej 18 ABC Zadanie II- dostawa ciepła z urządzeń dostawcy dla budynku komunalnego przy ul.Głogowskiej 183-185 Zadanie III- dostawa ciepła z urządzeń dostawcy dla budynku komunalnego przy ul.Głogowskiej 195AB Zadanie I Dostawa ciepła z urządzeń dostawcy dla budynku komunalnego przy ul.Fabrycznej 18 ABC 1) Dostawca zgodnie z obowiązującymi przepisami będzie rozliczał dostarczone ciepło na podstawie opracowanej taryfy. Dla ww. budynków dostawca podpisze umowy indywidualne na dostawę ciepła bezpośrednio z najemcami w terminie 1 m-ca od podpisania umowy na dostawę ciepła z wyjątkiem lokali, które w dniu podpisania niniejszej umowy nie są zasiedlone. W przypadku niezasiedlonych lokali dostawca podpisze umowy z najemcami w terminie 1 m-ca od ich zasiedlenia. Dostawca rozliczał będzie koszt dostarczonego ciepła ( co + cwu ) zgodnie z wytycznymi Odbiorcy oraz w przypadku ciepłomierzy indywidualnych, zgodnie z zestawieniem mocy zamówionej dla poszczególnych lokali uwzględniającej ogrzewanie części wspólnej budynku (straty stanowiące różnicę zużycia pomiędzy licznikiem głównym, a indywidualnymi licznikami na poszczególnych lokalach) uzyskanym od Odbiorcy. Metoda rozliczenia kosztów co i cwu stanowić będzie załącznik do Umowy na dostawę ciepła 2) Zmiana stawek może zostać dokonana tylko na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej taryfy przez URE lub Odbiorcę (jeżeli posiadanie koncesji nie jest wymagane). 3) Moc zamówioną, zamontowane urządzenie wraz z jego mocą znamionową określa Załącznik Nr 4.1. poz. 1. 4) Moc zamówioną i zakładane zużycie określono w Załączniku nr 5.1. poz.1. 5) Do ustalenia kosztów oferty za 1 [MW] i 1 [GJ], przyjąć należy moc zamówioną dla całego budynku, która dla budynku przy ul. Fabrycznej 18 wynosi 0,1200 [MW]. 6) Dostawa ciepła rozpocznie się po protokolarnym przekazaniu kotłowni. Zadanie II Dostawa ciepła z urządzeń dostawcy dla budynku komunalnego przy ul.Głogowskiej 183-185. 1) Dostawca zgodnie z obowiązującymi przepisami będzie rozliczał dostarczone ciepło na podstawie opracowanej taryfy. Dla ww. budynków dostawca podpisze umowy indywidualne na dostawę ciepła bezpośrednio z najemcami w terminie 1 m-ca od podpisania umowy na dostawę ciepła z wyjątkiem lokali, które w dniu podpisania niniejszej umowy nie są zasiedlone. W przypadku niezasiedlonych lokali dostawca podpisze umowy z najemcami w terminie 1 m-ca od ich zasiedlenia. Dostawca rozliczał będzie koszt dostarczonego ciepła (co + cwu) zgodnie z wytycznymi Odbiorcy oraz w przypadku ciepłomierzy indywidualnych, zgodnie z zestawieniem mocy zamówionej dla poszczególnych lokali uwzględniającej ogrzewanie części wspólnej budynku (straty stanowiące różnicę zużycia pomiędzy licznikiem głównym, a indywidualnymi licznikami na poszczególnych lokalach) uzyskanym od Odbiorcy. Metoda rozliczenia kosztów co i cwu stanowić będzie załącznik do Umowy na dostawę ciepła 2) Zmiana stawek może zostać dokonana tylko na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej taryfy przez URE lub Odbiorcę (jeżeli posiadanie koncesji nie jest wymagane). 3) Moc zamówioną, zamontowane urządzenie wraz z jego mocą znamionową określa Załącznik Nr 4.2. poz. 1. 4) Moc zamówioną i zakładane zużycie określono w Załączniku nr 5.2. poz.1. 5) Do ustalenia kosztów oferty za 1 [MW] i 1 [GJ], przyjąć należy moc zamówioną dla całego budynku, która dla budynku przy ul. Głogowskiej 183-185 wynosi 0,1005 [MW]. 6) Dostawa ciepła rozpocznie się po protokolarnym przekazaniu kotłowni. Zadanie III Dostawa ciepła z urządzeń dostawcy dla budynku komunalnego przy ul.Głogowskiej 195 AB. 1) Dostawca zgodnie z obowiązującymi przepisami będzie rozliczał dostarczone ciepło na podstawie opracowanej taryfy. Dla ww. budynków dostawca podpisze umowy indywidualne na dostawę ciepła bezpośrednio z najemcami w terminie 1 m-ca od podpisania umowy na dostawę ciepła z wyjątkiem lokali, które w dniu podpisania niniejszej umowy nie są zasiedlone. W przypadku niezasiedlonych lokali dostawca podpisze umowy z najemcami w terminie 1 m-ca od ich zasiedlenia. Dostawca rozliczał będzie koszt dostarczonego ciepła (co + cwu) zgodnie z wytycznymi Odbiorcy oraz w przypadku ciepłomierzy indywidualnych, zgodnie z zestawieniem mocy zamówionej dla poszczególnych lokali uwzględniającej ogrzewanie części wspólnej budynku (straty stanowiące różnicę zużycia pomiędzy licznikiem głównym, a indywidualnymi licznikami na poszczególnych lokalach) uzyskanym od Odbiorcy. Metoda rozliczenia kosztów co i cwu stanowić będzie załącznik do Umowy na dostawę ciepła 2) Zmiana stawek może zostać dokonana tylko na podstawie sporządzonej i zatwierdzonej taryfy przez URE lub Odbiorcę (jeżeli posiadanie koncesji nie jest wymagane). 3) Moc zamówioną, zamontowane urządzenie wraz z jego mocą znamionową określa Załącznik Nr 4.3. 4) Do ustalenia kosztów oferty za 1 [MW] i 1 [GJ], przyjąć należy moc zamówioną dla całego budynku, która dla budynku przy ul. Głogowskiej 195 AB wynosi 0,1040 [MW]. 5) Moc zamówioną i zakładane zużycie określono w Załączniku nr 5.3. 6) Dostawa ciepła rozpocznie się po protokolarnym przekazaniu kotłowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wraz z ofertą wadium w wysokości: - zadanie I: 2.500,00 zł ( dwatysiącepięćsetzłotych 00/100 ); - zadanie II: 2.700,00 zł ( dwatysiącesiedemsetzłotych 00/100 ); - zadanie III: 2.200,00 zł ( dwatysiącedwieściezłotych 00/100 ); W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, kwota wadium powinna opiewać na ich sumę. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Zamawiającego ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla obiektów administrowanych przez Gminę Strzałkowo oraz oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Krajenka oraz jednostek organizacyjnych na lata 2017-2018
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Rawicz-Zakładu Usług Komunalnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa energii elektrycznej dla Wielkopolskiego Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów SP ZOZ - szpitale w Poznaniu , Ludwikowie i Chodzieży
Dodano: 2016-06-07 - Zakup energii elektrycznej do budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kobylin w latach 2016-2018
Dodano: 2016-05-18 - Zakup Energii Elektrycznej dla Gminy Kraszewice i jej jednostek podległych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Murowana Goślina i jednostek pomocniczych w latach 2016 - 2017
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa energii elektrycznej dla jednostek Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu
Dodano: 2016-03-16 - Zakup energii elektrycznej
Dodano: 2016-02-03