Przetargi.pl
Dostawa ciągnika używanego wraz z osprzętem dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Poddębicach

Starostwo Powiatowe w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6782805, 6782806 , fax. 043 6782701
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 043 6782805, 6782806, fax. 043 6782701
    REGON: 73093487800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika używanego wraz z osprzętem dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika używanego wraz z osprzętem dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Poddębicach Minimalne wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia. CIĄGNIK Rok produkcji nie wcześniej niż 1998 rok Silnik o mocy 90 - 110 KM System chłodzenia cieczą Skrzynia przekładniowa - mechaniczna, synchronizowana Liczba biegów przód/tył - nie mniejsza niż 8/4 Napęd 4x4 Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu Wał odbioru mocy (WOM) niezależny, włączany sprzęgłem głównym, 1000 obrotów/minutę Sprzęgło główne dwustopniowe, tarczowe Hydraulika zewnętrzna: min. 4 szybkozłącza Układ kierowniczy hydrostatyczny Hamulec roboczy tarczowy Przedni i tylni TUZ z trzypunktowym układem zawieszenia Kabina kierowcy ogrzewana, wyposażona w lusterka boczne Rama ciągnika z przednim zaczepem Górny i dolny zaczep transportowy OSPRZĘT ŁADOWACZ CZOŁOWY MONTOWANY NA CIĄGNIKU ROLNICZYM Udźwig 2000 kg Sterowany z kabiny operatora za pomocą Joysticka WYPOSAZENIE DODATKOWE ŁADOWACZA CZOŁOWEGO Łyżka do materiałów sypkich o szerokości min. 1,8 m Widły do palet (regulowane) o nośności min. 1500 kg Oferowany sprzęt musi być sprawny technicznie. Oferowany ciągnik musi w pełni współpracować z oferowanym osprzętem. Wykonawca dostawy zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć przedmiot zamówienia. Wykonawca dostawy zawiadomi Zamawiającego o terminie odbioru przedmiotu zamówienia, co najmniej na 5 dni przed planowanym dniem odbioru, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostawy wraz z pojazdem przekazał prawidłowo wystawioną fakturę VAT oraz dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, niezbędne do rejestracji pojazdu. Wykonawca dostawy udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia - na okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie podatki, opłaty oraz cła.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionego w pkt 4.1, i 4.4, każdy z Wykonawców dostawy powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca dostawy nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne i podatków z tytułu prowadzonej działalności lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wraz z kserokopią decyzji właściwego organu - wg załącznika nr 4 do SIWZ c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 3 do SIWZ. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionego w pkt 4.2 i 4.3, każdy z Wykonawców dostawy powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że posiada: uprawnienia do wykonywania działalności pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - wg załącznika nr 2 do SIWZ; Jeżeli Wykonawca dostawy ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1.a. SIWZ, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca dostawy ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1.a SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca dostawy ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rok produkcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebice.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną