Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Gostkowska 83
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6722242 , fax. 023 6722242 w. 105
- Data zamieszczenia: 2015-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
ul. Gostkowska 83 83
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 023 6722242, fax. 023 6722242 w. 105
REGON: 13035572200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukciechanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: komunalny Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania i posypywarką - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania i posypywarką. I.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia a)Produkt musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. b)Warunki techniczne oraz minimalne wyposażenie dla pojazdu i urządzeń: Spełnienie parametrów Wykonawca potwierdza wypełniając specyfikację techniczno-eksploatacyjną - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wymagane okresy gwarancji - mechanicznej, bez limitu kilometrów, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Ciągnik - 24 miesiące Posypywarka - 24 miesięcy Pług - 24 miesiące Naprawy gwarancyjne dokonywane będą zgodnie z kartą gwarancyjną. 1)Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego (świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym). 2)Oferowany pojazd nie jest prototypem. 3)Wszystkie wyżej wymienione urządzenia mają być fabrycznie nowe i mają posiadać pisemną gwarancję minimum na 24 miesiące oraz certyfikaty bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności). 4)Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się zapewnić urządzenia zastępcze bezpłatnie w razie ewentualnej awarii technicznej urządzeń na czas trwania naprawy powyżej 48 godzin. 5)W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni części zamienne i przyjazd serwisu w terminie do 48 h od daty zgłoszenia. 6)Zaistniałe usterki w dostarczonym sprzęcie w okresie gwarancyjnym usuwane będą bezpłatnie przez Wykonawcę w terminie do 48 h od daty zgłoszenia. 7)W dniu dostawy Wykonawca przeszkoli co najmniej 3 osoby w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu. 8)Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie obsługi/pracowników Zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego. 9)W dniu dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi i dokumenty w języku polskim dotyczące pojazdu : 1.Faktura VAT 2.Książka pojazdu 3.Książka gwarancyjna 4.Wyciąg ze świadectwa homologacji dla pojazdów skompletowanych lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia rejestracji pojazdów. 5.Katalog części zamiennych 6.Instrukcja obsługi i eksploatacji w formie papierowej w języku polskim (instrukcja zawierająca katalog części zamiennych, oraz ilości i rodzaju stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach). 7.Zezwolenie - oświadczenie, producenta na zainstalowanie systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postojów wraz z urządzeniem do pomiaru paliwa (przez firmę zewnętrzną) bez utraty gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 161700002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pukciechanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną