Przetargi.pl
DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ ORAZ WOZEM ASENIZACYJNYM

Gmina Zarzecze ogłasza przetarg

  • Adres: 37-205 Zarzecze, Zarzecze 175
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6401529 w. 21 , fax. 016 6401579
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zarzecze
    Zarzecze 175 175
    37-205 Zarzecze, woj. podkarpackie
    tel. 016 6401529 w. 21, fax. 016 6401579
    REGON: 65090054200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ ORAZ WOZEM ASENIZACYJNYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa ciągnika rolniczego wraz z przyczepą oraz wozem asenizacyjnym I. Charakterystyka techniczna i wyposażenie ciągnika rolniczego: 1. Fabrycznie nowy, rok produkcji 2009 lub 2010; 2. Spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 3. Napęd na obie osie [ 4x4 ]; 4. Silnik wysokoprężny, czterocylindrowy, turbodoładowany, moc silnika od 78 do 82 KM; 5. Norma emisji spalin TIER III; 6. Układ hamulcowy wspomagany, z możliwością hamowania lewą lub prawą stroną; 7. Błotniki kół przednich; 8. Skrzynia biegów synchronizowana; liczb biegów przód/tył - od 8/2 do 10/2; 9. Maksymalna prędkość jazdy: od 29,4 do 30,0 km/h; 10. Udźwig podnośnika - od 2800 do 3300 kg; 11. Wydatek pompy hydraulicznej - od 25 do 50 l/min; 12. Ilość szybkozłączy: od 3 do 4 szt.; 13. Waga bez obciążników - od 3000 do 3400 kg 14. Kabina operatora wyposażona w ogrzewanie, drzwi po obu stronach kabiny, otwierana tylna szyba, oświetlenie wnętrza; 15. Sprężarka; 16. Obroty wałka WOM 540/1000; 17. Instalacja pneumatyczna przyczepy jedno i dwu obwodowa; 18. Blokada mechanizmu różnicowego; 19. Szybkozłącza ISO trzy pary; 20. Instalacja hydrauliczna do pługa przedniego; 21. Wałek odbioru mocy zależny i niezależny; 22. Reflektory robocze przód i tył; 23. Oznakowanie ostrzegawcze świetlno-drogowe (lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym - kogut) 24. Gaśnica; 25. Trójkąt ostrzegawczy i tablica wyróżniająca; 26. Obciążniki przednie; 27. Instrukcja obsługi w języku polskim; 28. Okres gwarancji - min. 24 m-ce. II. Charakterystyka techniczna przyczepy rolniczej dwuosiowej 1. Cel - transport osadu nadmiernego z oczyszczalni na składowisko; 2. Przeznaczenie - praca z ciągnikiem rolniczym; 3. Fabrycznie nowa; 4. Ładowność - od 4,5 do 6,0 ton; 5. Masa przyczepy - od 1 885 do 2 150 kg; 6. Pojemność skrzyni ładunkowej - od 4,23 do 8,30 m3; 7. Zestaw kołowy - dwie osie; 8. Wywrot - trójstronny; 9. Rodzaj nadwozia - skrzyniowe; 10. Prędkość dopuszczalna - od 25 do 40 km/h; 11. Wysokość burty - 50 + 50 cm; 12. Okres gwarancji - min. 24 m-ce. III. Charakterystyka techniczna wozu asenizacyjnego 1. Cel - transport ścieków ze zbiorników bezodpływowych; 2. Przeznaczenie - praca z ciągnikiem rolniczym; 3. Fabrycznie nowy; 4. Pojemność - od 2 500 do 3 000 litrów; 5. Długość - od 4 300 do 4 350 mm; 6. Szerokość - od 1 800 do 1 885 mm; 7. Wysokość - od 2 075 do 2 360mm; 8. Ilość osi - 1; 9. Masa własna - od 1 020 do 1 110 kg; 10. Rozstaw kół - 1 500 mm; 11. Zbiornik - ocynkowany od wewnątrz z otwieraną dennicą tylną; 12. Wąż ssawny - 4 cale; 13. Okres gwarancji - min. 24 m-ce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie powyższego warunku zostanie ocenione wg poniższych zasad: a. Udokumentowanie, że wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, b. Udokumentowanie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ w rozdziale XIII) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wszystkie dokumenty, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty równoważne wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) tj.: 1. w przypadku dokumentów wymienionych w pkt. 2 ppkt 2.1, 2.2, wykonawca składa odpowiednio dokumenty potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzecze.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach