Sp. z o.o. Zieleń Miejska Bielsko Biała ogłasza przetarg
- Adres: 43-316 Bielsko-Biała, al. Armii Krajowej 132
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-33 814 26 53 , fax. 0-33 814 55 07
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sp. z o.o. Zieleń Miejska Bielsko Biała
al. Armii Krajowej 132 132
43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 0-33 814 26 53, fax. 0-33 814 55 07
REGON: 07003015600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.yielen.ig.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. - 100 % udział Gminy Bielsko - Biała
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z kabiną, spełniającego następujące parametry: Silnik: o moc znamionowa min. 60 KW, o pojemność skokowa max 4200 cm3, o maksymalny moment obrotowy nie niższy niż 350 Nm, o liczba cylindrów: 4, o diesel Układ hydrauliczny: o wydajność pompy hydraulicznej min. 50 l/min, o ciśnienie robocze min. 19 MPa, o trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi o udźwig podnośnika tylnego min. 4000 kg o hydraulika zewnętrzna - 6 + 1 szybkozłącza Dodatkowe parametry ciągnika: o napęd 4x4 o zaczep tylny przesuwny z możliwością transportowania przyczep jednoosiowych o kabina z ogrzewaniem i klimatyzacją o liczba miejsc w kabinie 2 / homologacja / o skrzynia biegów 12 P + 12 T z rewersem mechanicznym o układ kierowania hydrostatyczny o hamulce hydrostatyczne w kąpieli olejowej na 4 koła o sprężarka powietrza z instalacją sterowania hamulcami przyczep jedno i dwuobwodowa o przednie wyjście hydrauliczne, o pulsacyjne światło drogowe (kogut), o obciążniki kół tylnych 150 kg o gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka ostrzegawcza, apteczka, o pług do odśnieżania szerokość tarczy 2,5 m, lemiesz gumowy, podnoszenie tarczy hydrauliczne, kąt skrętu lewo - prawo regulowany hydraulicznie, zabezpieczenie sprężynowe. 2. Wymagania techniczne i jakościowe: o Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (2009). o Przekazanie sprzętu przez Wykonawcę nastąpi na podstawie protokołów zdawczo - odbiorczych z opisem stanu technicznego oraz na podstawie żądanych dokumentów: - instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim, - potwierdzających gwarancję - min. 12 m-cy, - potwierdzających dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem, - książki serwisowej w języku polskim, - umożliwiających rejestrację ciągnika we właściwym urzędzie, o Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego sprzętu wraz ze zdjęciami o Koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego ponosi Dostawca o Dostarczany sprzęt musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. 3. Wymagane warunki gwarancji i serwisu: o Zapewnienie w ramach ceny ofertowej szkolenia u przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi dostarczonego sprzętu. o Serwisowanie przedmiotu zamówienia w okresie udzielonej gwarancji. o Zgłoszenia awarii będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00. Zgłoszenia faksem odbywać się będą całą dobę. o Maksymalny czas usunięcia usterki/dokonania naprawy: 10 dni od momentu zgłoszenia, o Jeżeli termin usunięcia wad, usterek przekraczać będzie okres 10 dni Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy, o W przypadku nie dostarczenia sprzętu zastępczego Dostawca pokryje koszty zlecenia usługi innemu podmiotowi wykonującemu prace, które miał wykonać sprzęt. o Miejsce wykonania napraw gwarancyjnych: wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach u Dostawcy, o Serwis świadczony będzie przez firmę posiadającą autoryzacje producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. o Usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez serwis bezpłatnie, łącznie z ewentualnymi kosztami transportu przedmiotu zamówienia do serwisu, kosztami części i robocizny. o Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Uwaga: Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków zgłosić zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę - oświadczenia i dokumentu, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1i 2 nin. siwz. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1 nin. siwz. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1 nin. siwz. 4. Dostawca musi wykazać, że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągnika. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt I ppkt 6 nin. siwz. 5. Dostawca winien posiadać autoryzowany punkt obsługi serwisowej ciągnika świadczący naprawy w okresie gwarancji. Punkt powinien znajdować się w odległości nie większej jak 35 km od siedziby Zamawiającego. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt I ppkt 6 nin. siwz. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt I ppkt 6 nin. siwz. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w nin. postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca winien dostarczyć : I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony na formularzu -Oferta przetargowa stanowiącym załącznik nr 1 nin. siwz. 2. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa; pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 3. Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu -oferta przetargowa - załącznik nr 1 do siwz ), że: - jest związany ofertą przez okres 30 dni; - zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty; - zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń; - zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do siwz); II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (konsorcjum, Spółka cywilna, itd.) w/w oświadczenie każdy ze współwykonawców składa oddzielnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego z wykonawców) -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie , że dostawca jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta. 4. Oświadczenie , że dostawca dysponuje autoryzowanym punktem serwisowym w odległości nie większej niż 35 km od siedziby zamawiającego. 5. Oświadczenie Dostawcy, że: jest związany ofertą przez okres 30 dni, zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty; zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń; zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. ( za zgodność z oryginałem) opatrzoną odręcznym podpisem Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielen.ig.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do pielęgnacji boiska trawiastego
Dodano: 2016-07-07 - Zakup i dostawa ciągnika wraz z zamiatarką
Dodano: 2016-03-09 - Zakup i dostawa ciągnika wraz z zamiatarką
Dodano: 2016-02-25 - Zakup i dostawa nowego ciągnika rolnego z przyczepą wraz z osprzętem (pług do odśnieżania; piaskarka ciągnikowa; przyczepa)
Dodano: 2015-11-27 - Dostawa 2 szt. ciągników rolniczych wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, w ramach projektu pn. Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa 2 szt. ciągników rolniczych wraz z dodatkowym osprzętem i wyposażeniem, w ramach projektu pn. Modernizacja śluz odrzańskich na odcinku będącym w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych ciągników rolniczych bez osprzętu na potrzeby Zakładu Komunalnego
Dodano: 2015-09-15 - Zakup ciągnika rolniczego wraz z pługiem, dla Działu Eksploatacji Lotniska do Międzynarodowego Portu Lotniczego w Pyrzowicach.
Dodano: 2015-07-16 - Zakup wraz z dostawą nowego ciągnika rolniczego kołowego wraz z nowym wozem asenizacyjnym o poj. znamionowej pomiędzy 6000 l a 7000 l dla Gminy Opatów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Operacja pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej poprzez zakup sprzętu do wywozu ścieków z terenów nieskanalizowanych w gminie Opatów
Dodano: 2015-05-20 - Zakup ciągnika oraz beczki asenizacyjnej do transportu ścieków komunalnych. Działanie współfinansowane ze środków UE w ramach działania 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Dodano: 2015-05-04