Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania

Sp. z o.o. Zieleń Miejska Bielsko Biała ogłasza przetarg

  • Adres: 43-316 Bielsko-Biała, al. Armii Krajowej 132
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 814 26 53 , fax. 0-33 814 55 07
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sp. z o.o. Zieleń Miejska Bielsko Biała
    al. Armii Krajowej 132 132
    43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 0-33 814 26 53, fax. 0-33 814 55 07
    REGON: 07003015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.yielen.ig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. - 100 % udział Gminy Bielsko - Biała

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego wraz z pługiem do odśnieżania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z kabiną, spełniającego następujące parametry: Silnik: o moc znamionowa min. 60 KW, o pojemność skokowa max 4200 cm3, o maksymalny moment obrotowy nie niższy niż 350 Nm, o liczba cylindrów: 4, o diesel Układ hydrauliczny: o wydajność pompy hydraulicznej min. 50 l/min, o ciśnienie robocze min. 19 MPa, o trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi o udźwig podnośnika tylnego min. 4000 kg o hydraulika zewnętrzna - 6 + 1 szybkozłącza Dodatkowe parametry ciągnika: o napęd 4x4 o zaczep tylny przesuwny z możliwością transportowania przyczep jednoosiowych o kabina z ogrzewaniem i klimatyzacją o liczba miejsc w kabinie 2 / homologacja / o skrzynia biegów 12 P + 12 T z rewersem mechanicznym o układ kierowania hydrostatyczny o hamulce hydrostatyczne w kąpieli olejowej na 4 koła o sprężarka powietrza z instalacją sterowania hamulcami przyczep jedno i dwuobwodowa o przednie wyjście hydrauliczne, o pulsacyjne światło drogowe (kogut), o obciążniki kół tylnych 150 kg o gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka ostrzegawcza, apteczka, o pług do odśnieżania szerokość tarczy 2,5 m, lemiesz gumowy, podnoszenie tarczy hydrauliczne, kąt skrętu lewo - prawo regulowany hydraulicznie, zabezpieczenie sprężynowe. 2. Wymagania techniczne i jakościowe: o Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji (2009). o Przekazanie sprzętu przez Wykonawcę nastąpi na podstawie protokołów zdawczo - odbiorczych z opisem stanu technicznego oraz na podstawie żądanych dokumentów: - instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim, - potwierdzających gwarancję - min. 12 m-cy, - potwierdzających dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem, - książki serwisowej w języku polskim, - umożliwiających rejestrację ciągnika we właściwym urzędzie, o Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy, marki, typu, parametrów i producenta oferowanego sprzętu wraz ze zdjęciami o Koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego ponosi Dostawca o Dostarczany sprzęt musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. 3. Wymagane warunki gwarancji i serwisu: o Zapewnienie w ramach ceny ofertowej szkolenia u przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi dostarczonego sprzętu. o Serwisowanie przedmiotu zamówienia w okresie udzielonej gwarancji. o Zgłoszenia awarii będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach 7:00 do 15:00. Zgłoszenia faksem odbywać się będą całą dobę. o Maksymalny czas usunięcia usterki/dokonania naprawy: 10 dni od momentu zgłoszenia, o Jeżeli termin usunięcia wad, usterek przekraczać będzie okres 10 dni Dostawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy, o W przypadku nie dostarczenia sprzętu zastępczego Dostawca pokryje koszty zlecenia usługi innemu podmiotowi wykonującemu prace, które miał wykonać sprzęt. o Miejsce wykonania napraw gwarancyjnych: wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, a w szczególnych przypadkach u Dostawcy, o Serwis świadczony będzie przez firmę posiadającą autoryzacje producenta oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. o Usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez serwis bezpłatnie, łącznie z ewentualnymi kosztami transportu przedmiotu zamówienia do serwisu, kosztami części i robocizny. o Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Uwaga: Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową i zaistnienie ewentualnych niezgodności lub braków zgłosić zamawiającemu w trybie art. 38 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę - oświadczenia i dokumentu, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1i 2 nin. siwz. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1 nin. siwz. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt II ppkt 1 nin. siwz. 4. Dostawca musi wykazać, że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągnika. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt I ppkt 6 nin. siwz. 5. Dostawca winien posiadać autoryzowany punkt obsługi serwisowej ciągnika świadczący naprawy w okresie gwarancji. Punkt powinien znajdować się w odległości nie większej jak 35 km od siedziby Zamawiającego. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt I ppkt 6 nin. siwz. 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonych przez wykonawcę - oświadczenia, o których mowa w części VI pkt I ppkt 6 nin. siwz. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w nin. postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca winien dostarczyć : I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony na formularzu -Oferta przetargowa stanowiącym załącznik nr 1 nin. siwz. 2. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) - z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa; pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 3. Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu -oferta przetargowa - załącznik nr 1 do siwz ), że: - jest związany ofertą przez okres 30 dni; - zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty; - zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń; - zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do siwz); II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (konsorcjum, Spółka cywilna, itd.) w/w oświadczenie każdy ze współwykonawców składa oddzielnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego z wykonawców) -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie , że dostawca jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta. 4. Oświadczenie , że dostawca dysponuje autoryzowanym punktem serwisowym w odległości nie większej niż 35 km od siedziby zamawiającego. 5. Oświadczenie Dostawcy, że: jest związany ofertą przez okres 30 dni, zdobył informacje konieczne do sporządzenia oferty; zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń; zobowiązuje się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. ( za zgodność z oryginałem) opatrzoną odręcznym podpisem Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielen.ig.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach