Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do prac komunalnych w formie leasingu operacyjnego

Miejskie Zakłady Użyteczności Publicznej w Kudowie Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Kudowa-Zdrój, ul. Fredry 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8661234,8661235,8661236 , fax. 0-74 8661592
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Użyteczności Publicznej w Kudowie Zdroju
    ul. Fredry 8 8
    58-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8661234,8661235,8661236, fax. 0-74 8661592
    REGON: 89050853900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzup.bip.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do prac komunalnych w formie leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego (rok prod. nie starszy niż 2008, przebieg nie większy niż 20 moto-godzin) ciągnika rolniczego wraz z osprzętem do prac komunalnych, tj. pług do odśnieżania montowany na przednim podnośniku typu TUZ, ładowacz czołowy np. typu TUR - całość dostawy finansowana w formie leasingu operacyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustalono wadium w wysokości 1 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).. 1. Spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia następuje, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej trzy dostawy odpowiadające, swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dysponowanie zespołem serwisowym, mogącym przeprowadzić obowiązkowe okresowe przeglądy techniczne w okresie gwarancji w siedzibie Zamawiającego. 2. Pozostałe ww. warunki zostają spełnione na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę i oceny dokumentów wymienionych w dziale IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu, uzyskaniu koniecznych informacji do przygotowania oferty - zawarte w treści formularza ofertowego, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5. oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9, 6. oświadczenie wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4. 8. wypełniony formularz cenowy zgodny z załącznikiem nr 3. 9. Istotne Postanowienia Umowy Leasingowej (zgodne co do treści z załącznikiem nr 5) podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 10. Harmonogram finansowania zamówienia określający w sposób jednoznaczny wysokość poszczególnych nakładów finansowych wymienionych w pkt 7 załącznika nr 5 do s.i.w.z., tj. termin zapłaty i wysokość opłaty wstępnej, termin zapłaty i wysokość rat leasingowych oraz termin zapłaty i wysokość opłaty końcowej. 11. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostawy o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej, od dostawy objętej postępowaniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, opisu przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie; zał. nr 6 do s.i.w.z. 12. oświadczenie o posiadaniu możliwości przeprowadzenia okresowego przeglądu technicznego w siedzibie Zamawiającego i gotowości do takiej formy jego przeprowadzenia, wraz z podaniem jednorazowego kosztu dodatkowego tak przeprowadzonego przeglądu - treść oświadczenia zawiera formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt Leasingu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzup.bip.kudowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach