Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Bardzie

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 57-256 Bardo, ul. Grunwaldzka 6-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8 171 598 , fax. 74 8 171 598
  • Data zamieszczenia: 2011-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Grunwaldzka 6-8 6-8
    57-256 Bardo, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8 171 598, fax. 74 8 171 598
    REGON: 02150741200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem dla potrzeb Zakładu Komunalnego w Bardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, który nie był przedmiotem ekspozycji lub użytkowania. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczno-użytkowa stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ 3) Wymagana gwarancja jakości: a) na ciągnik rolniczy wraz z wyposażeniem - min. 36 miesięcy (bez limitu kilometrów); b) na osprzęt - min. 12 miesięcy. Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się z chwilą podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 4) Zamawiający wymaga aby: a) ciągnik będący przedmiotem zamówienia: był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2011 roku, był wolny od wad fizycznych i prawnych, spełniał wymogi techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.) oraz wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych, posiadał świadectwo homologacji, wystawione zgodnie z ww. przepisami, posiadał wpis w książce gwarancyjnej, dotyczący informacji o okresie obowiązywania gwarancji - w przypadku występowania różnic wynikających z podpisanej umowy; b) osprzęt ciągnika rolniczego będącego przedmiotem zamówienia: był nowy, wolny od wad, nie będący przedmiotem ekspozycji, użytkowania, posiadał odpowiednie certyfikaty i spełniał obowiązujące normy. 7) Warunki eksploatacji: przedmiotowy ciągnik rolniczy będzie narażony na czynniki pogodowe spotykane w polskiej strefie klimatycznej, ze względu na stałą eksploatację oraz garażowanie na wolnym powietrzu. 8) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi i jakościowymi, opisanymi w niniejszej specyfikacji; Ponadto: 1. Oferowany ciągnik musi w pełni współpracować z oferowanym osprzętem. 2. Naprawy w okresie gwarancji, zarówno ciągnika i osprzętu, odbywać się będą w miejscu jego eksploatacji i na koszt Wykonawcy. 3. Do urządzeń należy dołączyć instrukcje użytkowe oraz dokumentację urządzeń w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych) należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust.6 Prawa Zamówień Publicznych. Jeśli wadium wniesione będzie w pieniądzu, należy je wpłacić na konto: Bank Spółdzielczy o/Bardo nr 30 9533 1043 2002 0200 4529 0001 w terminie zapewniającym spłynięcie środków na w/w konto przed otwarciem ofert. Wadium wniesione w innej formie należy złożyć w oryginale w księgowości Zakładu Komunalnego jako depozyt, za potwierdzeniem. Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć do oferty (w przypadku przelewu kserokopię odcinka D). Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zm.) muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym w art. 46 - Prawo zamówień publicznych. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmbardo.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach