Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
  • Data zamieszczenia: 2020-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909, fax. 857112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. 1. Ciągnik rolniczy będący przedmiotem zakupu powinien posiadać następujące właściwości: Wymagania ciągnik rolniczy 1) Przepracowane motogodziny: nie więcej niż 9 000mth 2) Masa ciągnika: minimum 7ton Nadwozie (kabina) 1) 2 drzwiowa, uchylne okna boczne i tylne 2) Ogrzewana, wentylowana i klimatyzowana 3) Amortyzowany pneumatyczny fotel kierowcy 4) Spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej, 5) Spryskiwacz i wycieraczka szyby tylnej 6) Reflektory robocze na kabinie: minimum 2 przednie i minimum 2 tylne 7) Radio z głośnikami 8) Oświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej Silnik 1) Silnik wysokoprężny 2) Minimalna moc 200KM Układ jezdny 1) Skrzynia biegów przekładnia bezstopniowa lub stopniowa 2) Biegi szosowe, biegi terenowe, biegi pełzające pod obciążeniem lub zmiana biegów pod obciążeniem bez użycia sprzęgła 3) napęd na 4 koła 4) amortyzowana przednia oś 5) max prędkość nie mniejsza niż 50 km/h Wyposażenie 1) WOM tylny, prędkość obrotowa min 540/540E/1000 obr/min zależny i niezależny 2) TUZ tylny i przedni 3) Wydajność pompy hydraulicznej minimum. 100 l/min 4) Wyjścia hydrauliczne z tyłu – minimum 3 pary + wolny spływ 5) Wyjścia hydrauliczne z przodu – minimum 1 para przyłącza hydraulicznego 6) Hamulce pneumatyczne 7) Sprzęg sworzniowy do ciągnięcia przyczep (2-osiowa) 8) Komplet zaczepów – dolny i górny 9) System hydrauliczny „LS” Inne 1) Ciągnik rolniczy wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 2) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie województwa podlaskiego 3) Obciążnik zalewany 1,0-1,2 tony 2. Dodatkowe wymagania i warunki realizacji zamówienia: 2.1. Ciągnik rolniczy ma być wolny od wad i uszkodzeń, sprawny i gotowy bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ciągnik rolniczy do siedziby Zamawiającego, tj. Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 2 w Dąbrowie Białostockiej – Dąbrowa Białostocka, ul. Kunawina 70 w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SIWZ. 2.2.2. Wraz z wydaniem ciągnika rolniczego Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty związane z ciągnikiem rolniczym. 2.2.3. Ciągnik rolniczy powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych (w tym umożliwiające jego rejestrację) oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim. 2.2.4. Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony ciągnik rolniczy wynosi: min. 1 m-c lub 50 mth – na silnik i skrzynię biegów. 2.2.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony ciągnik rolniczy na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru. 2.2.6. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych (bez kosztów wymiany części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania ciągnika rolniczego i materiałów eksploatacyjnych w szczególności takich jak: filtry oleju, filtry paliwa, pióra wycieraczek, żarówki oraz płyny układu chłodzenia, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy płyn do spryskiwacza szyb itp.) ponosi Wykonawca. 2.2.7. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: 1) koszt dojazdu, 2) robocizny, 3) pobytu serwisantów, 4) transportu maszyny do serwisu, 5) fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. 2.2.8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie województwa podlaskiego. 2.2.9. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania maszyny w okresie gwarancyjnym. 2.2.10. Ciągnik rolniczy powinien mieć bezpośrednio przed przekazaniem Zamawiającemu wykonany przegląd poparty dokumentami z przeglądu. 2.2.11. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia ciągnika rolniczego wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatora ciągnika rolniczego w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji. 2.2.12. Oferowany przez Wykonawcę ciągnik rolniczy powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. 2.2.13. Odbiór ciągnika rolniczego obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 2.2.14. Z czynności odbioru ciągnika rolniczego sporządzony zostanie Protokół zdawczo – odbiorczy. Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne DZ.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach