Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bytnicy

Zakład Gospodarki Komunalnej w Bytnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-630 Bytnica,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 391 56 00 , fax. 0-68 391 56 00
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Bytnicy
    66-630 Bytnica, woj. lubuskie
    tel. 0-68 391 56 00, fax. 0-68 391 56 00
    REGON: 08022692800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkbytnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bytnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego spełniającego wymogi techniczno eksploatacyjne i użytkowe zawarte w Specyfikacji Istotnych Waunków Zamówienia w szczególności: Moc znamionowa KM min 78 Liczba cylindrów: 4 Rodzaj wtrysku bezpośredni Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana, z wbudowanym reduktorem skrzyni biegów UKŁAD HYDRAULICZNY Udźwig tylnego TUZ [kg]: 4500 Trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi Hamulce robocze: suche Napięcie w układzie [v]:12 Rozruch [v]:24 Ogumienie nie starsze niż 5lat od daty produkcji ogumienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie spełniają warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli wystąpią przesłanki określone w art. 89 ust 1 ustawy pzp. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia wszystkich warunków dopuszczenia do postępowania określonych w SIWZ. Spełnienie wymaganych warunków Zamawiający oceni na zasadzie spełnia nie spełnia. Dalszej weryfikacji będą podlegały oferty spełniające wszystkie warunki określone w SIWZ. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłąściwej formie spowoduje wykluczenie i odrzucenie oferty. Oferty nie odrzucone będą poddane ocenie wg następujących kryteriów - Cena 100%. W zakresie powyzszego kryterium najwyższą ilość punktów otrzyma oferta o najniższej cenie. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1)SIWZ 2.O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do ofert stosowne pełnomocnictwo 3.Wypełnione oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp i spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy (zał.2 do 4 Specyfikacji) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 5.w przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia musza być złożone przez każdego z wykonawców. 6. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w par 1 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605), składa odpowiednio dokumenty zgodne z par.2 tegoż rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach