Przetargi.pl
„Dostawa chromatografu gazowego i materiałów eksploatacyjnych dla Fundacji im. Adama Mickiewicza w Poznaniu”

Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-612 Poznań, ul. Rubież
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 279 700 , fax. 618 279 701
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
    ul. Rubież 46
    61-612 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 279 700, fax. 618 279 701
    REGON: 63150922900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://fuam.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa chromatografu gazowego i materiałów eksploatacyjnych dla Fundacji im. Adama Mickiewicza w Poznaniu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Fundacji im. Adama Mickiewicza chromatografu gazowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania sprzętu laboratoryjnego będącego przedmiotem zamówienia w siedzibie Zamawiającego, sprawdzenia prawidłowości działania i przekazania personelowi laboratorium wszelkich informacji niezbędnych do jego prawidłowej obsługi. Do sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć́ instrukcję obsługi w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór oświadczenia o zrealizowanych zamówieniach; Załącznik nr 3 do SIWZ – Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 4 do SIWZ – Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór oświadczenia dotyczącego spełnienia przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych; Załącznik nr 6 do SIWZ – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności go grupy kapitałowej; Załącznik nr 7 do SIWZ – Formularz oferty; Załącznik nr 8 do SIWZ – Wzór umowy; Załącznik nr 9 do SIWZ – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Wykonawcy; Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: musi udowodnić́ Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Powyższe zobowiązanie winno wyrażać́ w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się̨ o zamówienie odpowiedniego zasobu – wskazywać́ jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są̨ zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy), taki dokument powinien zawierać́ wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy p.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w 6.1 SIWZ. Wykonawca, który przy wykonaniu zamówienia zamierza korzystać z usług podwykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach