Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska ogłasza przetarg
- Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3094911 do 13 , fax. 058 3094634
- Data zamieszczenia: 2009-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3094911 do 13, fax. 058 3094634
REGON: 00016231700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.wios.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chromatografu cieczowego z wyposażeniem, instalacją, uruchomieniem i szkoleniem pracowników - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WIOŚ, jednej sztuki chromatografu cieczowego do wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC). Urządzenie musi być: fabrycznie nowe, pochodzić z produkcji roku 2009, posiadać potrzebne do uruchomienia elementy wyposażenia, materiały eksploatacyjne, odpowiednie oprogramowanie umożliwiające szybkie uruchomienie i wdrożenie do pracy, certyfikat producenta ISO 9001 i na znak bezpieczeństwa CE. Przedmiot zamówienia obejmować będzie również: opakowanie przesyłki, transport w kraju i zagranicą, ubezpieczenie przesyłki w kraju i zagranicą, dostawę i rozładunek przesyłki w siedzibie WIOŚ wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego, rozpakowanie, montaż i zainstalowanie sprzętu w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzenia i przeprowadzenie testów sprawdzających poprawność działania, bezpłatne dwu etapowe szkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji. Zamawiający wymaga także, aby Wykonawca zapewnił serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przedmiotu zamówienia przez autoryzowany srwis. Minimalne wymagania techniczne i warunki gwarancji zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do siwz pt. -Minimalne wymagania i parametry techniczne przedmiotu zamówienia-. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384322004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wniósł wadium w wysokości 5 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają pozostałe wymogi siwz potwierdzone wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami i oświadczeniami. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie metodą warunku granicznego -spełnia - nie spełnia- na podstawie analizy złożonych oświadczeń i dokumentów. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - na druku stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu wykonanych sześciu dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, 2, 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę dostawa odpowiada wymaganiom określonym w siwz, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) Opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz pt. Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymogami przedmiotu zamówienia. 2) Materiałów na temat oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia parametrów technicznych wyspecyfikowanych przez Zamawiającego (prospekty, broszury, opisy techniczne lub inne). Wszystkie te materiały winny być przedłożone w języku polskim lub tłumaczone na język polski. 3) Potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu jakości ISO 9001 producenta urządzenia - w języku polskim lub tłumaczony na język polski. 4) Potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu autoryzacji (certyfikat, zaświadczenie) poświadczającego, że Wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta urządzeń i świadczy usługi serwisowe - w języku polskim lub tłumaczony na język polski. 5) Potwierdzonego za zgodność z oryginałem certyfikatu posiadania przez przedmiot zamówienia znaku bezpieczeństwa CE (certyfikat zgodności). 5. Inne dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zał. nr 3 do siwz, 2) Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy - zał. nr 4 do siwz, 3) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, pod kątem spełniania minimalnych wymogów i parametrów technicznych postawionych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do siwz. Wykonawca w tym celu wypełnia załącznik nr 2 pt. Tabela zgodności oferowanego sprzętu z wymogami przedmiotu zamówienia, opisując każdy z wymienionych elementów (parametrów, właściwości, części) oferowanego przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 3. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego urządzenia z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w siwz, 4) Pełnomocnictwo osób (w formie oryginału) podpisujących ofertę, określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę - osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną, o ile reprezentacja Wykonawcy, nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Jeżeli Wykonawca dołącza do oferty kserokopię pełnomocnictwa, musi być ono uwierzytelnione przez notariusza. 5) Kserokopia dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.wios.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa preparatywnego systemu HPLC dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-01-26 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 207 000 euro na dostawę chromatografu cieczowego wraz z zestawem komputerowym oraz oprogramowaniem dla Laboratorium PPNT Gdynia
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa chromatografu jonowego
Dodano: 2015-01-21 - ZP/42/2014 Dostawa sprzętu laboratoryjnego ujętego w 7 pakietach
Dodano: 2014-05-15 - ZP/104 Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 4 pakietach
Dodano: 2013-10-21 - Dostawa zestawu aparatury do chromatografii
Dodano: 2012-04-27 - Dostawa chromatografu jonowego
Dodano: 2011-10-21 - Dostawa fabrycznie nowego chromatografu jonowego do analizy anionów i kationów w matrycach wodnych z detektorem konduktometrycznym oraz automatycznym podajnikiem próbek dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Dodano: 2010-07-19 - dostawa dwóch systemów do chromatografii cieczowej do oczyszczania białek dla Wydziału Biotechnologii
Dodano: 2010-05-11 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego (zestaw do amplifikacji i obróbki kwasów nukleinowych, zestaw do elektroforezy poliakrylamidowej i elektrotransferu białek i kwasów nukleinowych, spektrofotometry UV/VIS, czytnik płytek, chromatograf jonowy, system chromatografii cieczowej) dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2009-06-29