Przetargi.pl
Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC) do systemu analitycznego HPLC-GC. DAp/CM/242/5/ZP/09

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Dział ds. Aparatury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19B
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4210466, 4213800, 4292470 , fax. 012 4210466, 4213800
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum Dział ds. Aparatury
    ul. Kopernika 19B 19B
    31-501 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4210466, 4213800, 4292470, fax. 012 4210466, 4213800
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC) do systemu analitycznego HPLC-GC. DAp/CM/242/5/ZP/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Chromatograf cieczowy (HPLC) do systemu analitycznego HPLC-GC. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę chromatografu cieczowego wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Uruchomienie chromatografu cieczowego. 3.Przeprowadzenie szkolenia dla min. 2 osób w zakresie obsługi w terminie ustalonym przez Użytkownika. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancji jakości na całość przedmiotu zamówienia. 6.Zapewnienie serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji na zgłoszoną usterkę do 48 godzin od chwili zgłoszenia przez użytkownika faksem. 7.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 2 nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych w każdym roku objętym gwarancją. Termin dokonania przeglądów ustali użytkownik z wykonawcą. Wymagane dokumenty: dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie zgodności (t.j. Dz.U. z 2004r. nr 204 poz.2087) - deklaracja zgodności lub certyfikat CE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384322004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie wykonawcy - na podst. art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa j/w , wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa j/w, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formę dokumentów określają rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U.z 2006r Nr 87 poz. 605) oraz z dnia 16 października 2008r. (Dz. U. z 2008r Nr 188 poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach