Przetargi.pl
Dostawa chlorku poliglinowego- koagulanta przeznaczonego do uzdatniania wody do spożycia w ilości 215,00 ton

Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-026 Katowice, ul. Wojewódzka 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6038861 , fax. 032 6038614
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A.
    ul. Wojewódzka 19 19
    40-026 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6038861, fax. 032 6038614
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpw.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zamawiający sektorowy - sektor wodny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa chlorku poliglinowego- koagulanta przeznaczonego do uzdatniania wody do spożycia w ilości 215,00 ton
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa chlorku poliglinowego- koagulanta przeznaczonego do uzdatniania wody do spożycia w ilości 215,00 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243121232
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł słownie: pięćtysięcyzłotych00/100. Oryginał dokumentu wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu zamawiający zaleca, aby zdeponować w Kasie Głównej zamawiającego czynnej w dn
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być podpisane przez każdy podmiot. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadcze o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6.Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego. 7.Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, by wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. 2. Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali, co najmniej 1 dostawę chlorku poliglinowego w kwocie brutto minimum 120.000,00 zł. 2. Aktualny atest PZH Warszawa dla chlorku poliglinowego do stosowania w wodzie przeznaczonej do spożycia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien dostarczyć przynajmniej jeden z wykonawców. 3. Aktualną kartę charakterystyki wystawioną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. z 2007r Nr 215, poz. 1588). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien dostarczyć przynajmniej jeden z wykonawców. 4. Deklarację zgodności produktu z normami polskimi lub europejskimi normami zharmonizowanymi. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien dostarczyć przynajmniej jeden z wykonawców. 15. Oświadczenie o spełnieniu warunku określonego w art. 138c ust. 1 p. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie, o którym mowa wyżej podpisuje pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Zamawiający wymaga, by udział oferowanego chlorku poliglinowego w ilości 215,00 ton pochodzącego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców przekraczał 50% - pod rygorem odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi być podpisane przez każdy podmiot. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadcze o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 6. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego. 7.Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, by wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie posiadali środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. 9. Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 10. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali, co najmniej 1 dostawę chlorku poliglinowego w kwocie brutto minimum 120.000,00 zł. 11. Aktualny atest PZH Warszawa dla chlorku poliglinowego do stosowania w wodzie przeznaczonej do spożycia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien dostarczyć przynajmniej jeden z wykonawców. 12. Aktualną kartę charakterystyki wystawioną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007r. w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. z 2007r Nr 215, poz. 1588). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien dostarczyć przynajmniej jeden z wykonawców. 13. Deklarację zgodności produktu z normami polskimi lub europejskimi normami zharmonizowanymi. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument winien dostarczyć przynajmniej jeden z wykonawców. 14. Oświadczenie o spełnieniu warunku określonego w art. 138c ust. 1 p. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie, o którym mowa wyżej podpisuje pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Zamawiający wymaga, by udział oferowanego chlorku poliglinowego w ilości 215,00 ton pochodzącego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw z którymi Wspólnota Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców przekraczał 50% - pod rygorem odrzucenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpw.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach