Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
- Data zamieszczenia: 2014-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35 35
59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
REGON: 23082139700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chlorku magnezu do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazową dostawę chlorku magnezu do zimowego utrzymania dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ilości 24 ton pakowanego w worki po 25 kg. Dostawa ma nastąpić w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do 15 października 2014r. na plac składowy Zamawiającego mieszczący się w Świeradowie-Zdroju przy ul. Grunwaldzkiej tj. do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy najpóźniej 3 dni przed wykonaniem dostawy. Wymagane parametry: Zawartość chlorku magnezu (mgCl2) min. 47%, Zawartość chlorku potasu (KCl) max. 0,8%, Zawartość chlorku sodu (NaCl) max. 0,9%, Zawartość siarczanu magnezu (Mg SO4) max. 0,8%, Zawartość siarczanu wapnia (CaSO4) max. 0,2%, PH max. 8,0. Wygląd: białe płatki. Cena obejmuje koszt zakupionego chlorku magnezu, jego załadunek na środki transportowe, przewóz na plac składowy Zamawiającego i jej rozładunek zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Wykonawca wystawi dowód dostawy w dwóch egzemplarzach, w którym określona będzie ilość chlorku magnezu. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 148000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną