Przetargi.pl
Dostawa chlorku magnezu do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
    ul. 11-go Listopada 35 35
    59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
    REGON: 23082139700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa chlorku magnezu do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazową dostawę chlorku magnezu do zimowego utrzymania dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w ilości 24 ton pakowanego w worki po 25 kg. Dostawa ma nastąpić w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do 15 października 2014r. na plac składowy Zamawiającego mieszczący się w Świeradowie-Zdroju przy ul. Grunwaldzkiej tj. do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy najpóźniej 3 dni przed wykonaniem dostawy. Wymagane parametry: Zawartość chlorku magnezu (mgCl2) min. 47%, Zawartość chlorku potasu (KCl) max. 0,8%, Zawartość chlorku sodu (NaCl) max. 0,9%, Zawartość siarczanu magnezu (Mg SO4) max. 0,8%, Zawartość siarczanu wapnia (CaSO4) max. 0,2%, PH max. 8,0. Wygląd: białe płatki. Cena obejmuje koszt zakupionego chlorku magnezu, jego załadunek na środki transportowe, przewóz na plac składowy Zamawiającego i jej rozładunek zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. W zależności od aktualnych warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Wykonawca wystawi dowód dostawy w dwóch egzemplarzach, w którym określona będzie ilość chlorku magnezu. Dokument powinien być potwierdzony przez pracownika Zamawiającego. Jeden egzemplarz należy przekazać Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego materiału
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 148000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umswieradowzdroj.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną