ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 WEJHEROWO , SOBIESKIEGO
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58/778-79-03 , fax. 58/778-79-04
- Data zamieszczenia: 2021-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ARESZT ŚLEDCZY W WEJHEROWIE
SOBIESKIEGO 302
84-200 WEJHEROWO , woj. pomorskie
tel. 58/778-79-03, fax. 58/778-79-04
REGON: 10932000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chleba w 2021 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, transportem na koszt wykonawcy, spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne, do siedziby- magazynu żywnościowego zamawiającego w okresie od 01.01.2020 roku do 31 grudnia 2020 roku niżej wymienionej ilości pieczywa : 1. chleb pszenno-żytni, krojony, foliowany o gramaturze opakowania 350 g.- ilość 49,959 kg, zgodny z PN-93/A/74103 – kod CPV 15811100-7 2. chleb pszenny, krojony, foliowany o gramaturze opakowania 350 g.- ilość 3,8430 kg, zgodny z PN-92/A/74105 – kod CPV 15811100-7 3. bułka tarta – ilość 480 kg , zgodna z PN-92/A/74105 - kod CPV 15800000-6 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.6 Transport przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko - środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne. 7. Wymagania organizacyjne. Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą następująco : 7.1.Dostawy chleba pszenno-żytniego realizowane będą partiami codziennie do godziny 11:00 w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych, z jednodniowym wyprzedzeniem, pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego. 7.2.Dostawy bułki tartej realizowane będą partiami nie częściej niż raz w miesiącu w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych, z jednodniowym wyprzedzeniem pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego. 7.3.Dostawy chleba pszennego realizowane będą partiami codziennie do godziny 11:00 w ilościach i terminach każdorazowo zamawianych, z jednodniowym wyprzedzeniem, pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego. 7.4. Dostawy w/w produktów realizowane będą transportem Wykonawcy, spełniającym wymogi sanitarne. 7.5.Odbioru ilościowego i jakościowego przedmiotu zamówienia każdorazowo dokonywać będzie przedstawiciel zamawiającego. 8. Wymagania dot. gwarancji. W przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia tj. nie spełniającego wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jego nieodpłatną wymianę tego samego dnia - w godzinach urzędowania zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola nr 75 "Pod tęczą" w Gdańsku na 2024 rok
Dodano: 2024-03-19 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2024
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2024-02-07 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby X Liceum Ogólnokształcącego Dwujęzycznego im. Lecha Bądkowskiego w Gdańsku
Dodano: 2024-02-04 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-01-30 - „Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 w Redzie” z podziałem na 10 części
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-01-25 - Zakup oraz sukcesywna dostawa produktów spożywczych do stołówki przedszkolnej w 2024 roku w podziale na części
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2024 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
Dodano: 2024-01-23