Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 61-285 Poznań, ul. Szwajcarska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8739 293, 008, 033 , fax. 618 779 517
- Data zamieszczenia: 2020-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ
ul. Szwajcarska 3
61-285 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8739 293, 008, 033, fax. 618 779 517
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chemii profesjonalnej i profesjonalnego sprzętu do utrzymania czystości, części eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa chemii profesjonalnej i profesjonalnego sprzętu do utrzymania czystości, części eksploatacyjnych do maszyn i urządzeń dla potrzeb Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym do niniejszej specyfikacji i stanowiącym jej integralną część, oraz na „Specyfikacji szczegółowej” stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ, gdzie opisane są podstawowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Przedmiot zamówienia w Pakiecie 1 obejmuje również : - bezpłatne użyczenie, na czas trwania umowy 40 sztuk urządzeń dozujących z zestawem końcówek o różnej średnicy przepływu, wraz z nieodpłatnym serwisem i nieodpłatną wymianą uszkodzonych elementów; (zgodnie z opisem w „Specyfikacji szczegółowej). Po wygaśnięciu umowy, Zamawiający zwróci wykonawcy użyczone urządzenia dozujące w stanie niepogorszonym, z uwzględnieniem normalnego zużycia. - Wykonawca zapewni również bezpłatny montaż urządzeń dozujących w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz ich kalibracje w terminie nie przekraczającym 5 dni roboczych od dnia zawezwania przez zamawiającego - dostawę asortymentu objętego zamówieniem w Pakietach 1-2 do Zamawiającego – do Magazynu szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 transportem Wykonawcy lub zorganizowanym przez Wykonawcę, na własny koszt i ryzyko. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w trakcie trwania umowy, w ilościach i asortymencie zamawianym przez Sekcje Zaopatrzenia zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 5 roboczych dni od daty złożenia zamówienia. Zamówienia składane będą za pośrednictwem telefaxu pod numerem wskazanym na formularzu ofertowym (w oświadczeniu wykonawcy). - informacji o kodzie odpadu opakowaniowego oraz o sposobie postępowania z opakowaniami po produktach chemicznych. W przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym „N” i „T” Wykonawca zagwarantuje odbiór opakowań – dotyczy Pakietu 1 - Ze względu na możliwość wzajemnego oddziaływania preparatów wymagane jest aby proponowane środki czystości były produktami jednego producenta – dotyczy Pakietu 1 pozycji 1 – 8 - wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania szkoleń pracowników w zakresie Pakietu 1 dotyczących wskazówek i zasad stosowania zaoferowanych produktów, w zależności od potrzeb w trakcie trwania umowy. - Wykonawca zagwarantuje wdrożenie, w okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy, oprogramowania działającego na urządzeniu mobilnym typu tablet, monitorującego poziom higieny szpitalnej. Wykonawca, wraz z oprogramowaniem, dostarczy również tablet, na którym dostarczone oprogramowanie będzie działało. Urządzenie będzie umożliwiało korzystanie wyłącznie z aplikacji monitorującej poziom higieny szpitalnej. Jeżeli do prawidłowego działania dostarczonego oprogramowania niezbędny jest dostęp do sieci Internet, Wykonawca dostarczy niezbędne do tego celu komponenty i zagwarantuje bezpłatny dostęp do internetu na tablecie, na cały okres trwania umowy. Wykonawca nie będzie ingerował w używanie programu przez Zamawiającego. Program ma umożliwić rejestrowanie kontroli szpitalnej, kontroli znacznikiem fluoroscencyjnym. Zamawiający wymaga aby program umożliwiał: a/ tworzenie planów higieny dla poszczególnych pomieszczeń szpitalnych b/ graficzne przedstawienie miejsca pozostawienia znaczników fluoroscencyjnych c/ przypisywanie do wyników kontroli zdjęć punktów kontroli d/ tworzenie testów sprawdzających poziom wiedzy w zakresie czystości Dodatkowo w skład programu wchodzą znaczniki fluoroscencyjne (co najmniej 6 sztuk, latarka UV 2 szt.). Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą znaczników fluoroscencyjnych o pojemności 30ml w ilości: 15szt., oraz latarki UV 2 szt. Wykonawca składając ofertę ma obowiązek dołączenia do oferty dostępu do wersji demo oprogramowania oraz wydruków z aplikacji potwierdzających w/w możliwości programu. Wszystkie produkty powinny być kompatybilne tzn. jednej marki lub producenta. - Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze środków chemicznych, było zaopatrzone w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierać datę ważności przy czym termin ważności nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39800000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ ulotki informacyjnej o każdym produkcie, sposobie jego użycia, składzie chemicznym dla Pakietu 1 pozycji 1-17 b/ katalog produktów dotyczy całego zamawianego asortymentu, który musi zawierać zdjęcia oferowanych produktów c/ wzory/próbki Pakiet nr 1 poz. 1-17 (zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. III. 5 SIWZ) oraz urządzenia dozującego d/ aktualne karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych w formie papierowej w celu potwierdzenia właściwości, składu chemicznego i zgodności z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. f) podpisaną specyfikację szczegółową – załącznik nr 5 g) dostęp do wersji demo oprogramowania monitorującego poziom higieny szpitalnej oraz wydruków z aplikacji potwierdzających możliwości programu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TPm-17/24 Sukcesywne dostawy środków czystości, artykułów higienicznych oraz worków na potrzeby jednostek UMP z podziałem na 5 części
Dodano: 2024-03-14 - Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu
Dodano: 2024-01-19 - Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2024 - 2
Dodano: 2023-12-08 - Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2023-01-26 - Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu
Dodano: 2022-12-08 - Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu
Dodano: 2022-11-18 - myjki jednorazowe
Dodano: 2021-12-03 - Pianka oczyszczająco-pielegnująca 50 szt., myjki jednorazowe 30 op po 50 szt.
Dodano: 2021-11-23 - Artykuły chemii gospodarczej
Dodano: 2021-11-12 - Alkohol etylowy 99,8%, 96%
Dodano: 2021-05-04