Przetargi.pl
DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH II

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Sądowa 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 33 08 305 , fax. 52 33 24 541
  • Data zamieszczenia: 2015-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
    ul. Sądowa 18 18
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 33 08 305, fax. 52 33 24 541
    REGON: 00029152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań: Zadanie nr 1 - Preparaty do utrzymania czystości sanitariatów, Zadanie nr 2 - Preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni, Zadanie nr 3 - Preparaty do szyb, luster, mebli i sprzętów biurowych, Zadanie nr 4 - Zestawy sprzątające i artykuły wymienne, Zadanie nr 5 - Szczotki, kije, artykuły plastikowe, Zadanie nr 6 - Środki higieny osobistej, Zadanie nr 7 - Artykuły pozostałe. 3. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mejlową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały WYKONAWCY żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. 4. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem bankowym po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie min. 30 dni. Za wydłużenie tego terminu do 45 dni Zamawiający przyzna ofercie dodatkowy punkt. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (patrz pkt 2). Każda część obejmuje całość jednego zadania. 6. Oferty w poszczególnych zadaniach muszą być kompletne, to znaczy wszystkie pozycje (wiersze i kolumny) w załącznikach nr 2 do Oferty muszą być wypełnione (również kolumny Nazwa producenta oraz Nazwa handlowa). Nie ujęcie (nie wycenienie) wszystkich pozycji zadania spowoduje odrzucenie oferty. 7. Umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostaną zawarte z wybranymi Wykonawcami na okres od dnia podpisania umowy do dnia 25 maja 2016 r. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. 9. Uzgodniony termin dostawy nie przekroczy 6 dni roboczych. Za zaoferowanie terminu dostawy do 3 dni roboczych Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe 2 punkty. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. 11. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w ciągu dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337119006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Ustala się wadium na całość zamówienia w wysokości 1400 zł (słownie złotych: tysiąc czterysta), a w przypadku złożenia ofert częściowych wadium powinno być wniesione w wysokości: Zadanie nr 1 - Preparaty do utrzymania czystości sanitariatów 200 zł (słownie złotych: dwieście) Zadanie nr 2 - Preparaty do mycia i pielęgnacji powierzchni 600 zł (słownie złotych: sześćset) Zadanie nr 3 - Preparaty do szyb, luster, mebli i sprzętów biurowych Wadium nie jest wymagane Zadanie nr 4 - Zestawy sprzątające i artykuły wymienne 100 zł (słownie złotych: sto) Zadanie nr 5 - Szczotki, kije, artykuły plastikowe 100 zł (słownie złotych: sto) Zadanie nr 6 - Środki higieny osobistej 300 zł (słownie złotych: trzysta) Zadanie nr 7 - Artykuły pozostałe 100 zł (słownie złotych: sto) Szczegóły w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.swiecie.regiony.pl/postepowania-w-toku
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach