Przetargi.pl
Dostawa chemii basenowej i środków czystości do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim - Kryta pływalnia Otylia, ul. Ks. Skorupki 9, 23-300 Janów Lubelski.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Ks. Skorupki 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8725105 , fax. 015 8725105
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim
    ul. Ks. Skorupki 9 9
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8725105, fax. 015 8725105
    REGON: 00032900700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirjanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa chemii basenowej i środków czystości do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim - Kryta pływalnia Otylia, ul. Ks. Skorupki 9, 23-300 Janów Lubelski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa chemii basenowej i środków czystości do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim - Kryta pływalnia Otylia, ul. Ks. Skorupki 9, 23-300 Janów Lubelski. 2.Kod CPV dla Przedmiotu Zamówienia: 24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody; 39.83.00.00 - Środki czyszczące 3. Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ dostepny na stronie www.mosirjanow.pl zawiera wykaz chemii basenowej i środków czystości oraz ich przewidywane ilości. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych środków będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu chemii basenowej lub środków czystości nie wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, ceny tych produktów nie mogą być jednak wyższe niż ceny producentów powiększone o 2 procentową marżę. 4. Wykonawca musi zapewnić dostawę chemii basenowej na adres Zamawiającego tj. ul. Ks. Skorupki 9, 23-300 Janów Lubelski w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze licząc od chwili otrzymania zamówienia. 3. Zamówienia składane będą sukcesywnie, nie rzadziej jednak niż jeden raz na miesiąc. 4. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym. 5. Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem faksu, na podstawie składanych przez Zamawiającego druków zamówień. 6. Wykonawca zapewni, iż ceny jednostkowe chemii basenowej lub środków czystości podane w ofercie przetargowej nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy. 7. Koszty transportu ponosi Wykonawca. 8. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy zgodnie z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale V SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnienie łącznie przez Wykonawców warunków dotyczących potencjału technicznego i kadrowego, kwalifikacji i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Kompletność oferty - oferta musi zawierać wszystkie dokumenty i potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców), b. oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ, c. oświadczenie wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, d. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (co najmniej jednej usługi) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 30 000 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. - załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uznaje się pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz kopii dokumentów załączonych do oferty za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirjanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach