Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8125161 , fax. 061 8125212
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Szkolna 13 13
62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
tel. 061 8125161, fax. 061 8125212
REGON: 00054933500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chemii basenowej i środków czystości dla Parku Wodnego OCTOPUS w Suchym Lesie, gmina Suchy Las - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy chemii basenowej i środków czystości dla Parku Wodnego OCTOPUS w Suchym Lesie, gmina Suchy Las oraz związane z nimi usługi, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Zakres dostawy obejmuje m.in.: - środki uzdatniania wody; - środki pielęgnacyjne; - tabletki do fotometru; - środki czystości nie związane z technologią basenową, jak: proszek do prania, papier toaletowy itp.; - comiesięczne badanie jakości wody. Wymienione wyżej środki i usługa winny spełniać wymogi i parametry szczegółowo opisane w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. Dostawca zobowiązany jest także prowadzić badania wody oraz szkolenia dla pracowników basenu OCTOPUS - zakres obowiązków Dostawcy opisano w załączniku Nr 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249620005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U.z 2007 r, Nr 223, poz. 1655). 5. Jako wykonawcy zrealizowali dostawy i usługi o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2004-2008) za kwotę łącznie minimum: 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych): - w tym dostarczali preparaty chemiczne i prowadzili odpowiednio właściwe badania jakości wody dla basenów, za kwotę 150 000,00zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Właściwe Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 4. Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 5. Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 6. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. 9. Wykaz dostaw o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.4. 10. Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT. Cena musi być wyrażona w PLN (należy ją wpisać do Formularza oferty). 11. Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 12. Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzonym na jego podstawie kosztorysem będącym podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 13. Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 14. Kalkulacja cenowa zamówienia - druk Nr 2.7. 15. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 3 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa środków chemii basenowej dla spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu, do Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu-II
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywna dostawa środków chemii basenowej dla spółki Termy Maltańskie Sp. z o.o. w Poznaniu, do Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
Dodano: 2016-01-12 - Sukcesywna dostawa środków chemii basenowej do obiektu sportowo-rekreacyjnego Termy Maltańskie w Poznaniu
Dodano: 2014-12-05 - Dostawa chemii basenowej i środków czystości dla Gminnego Ośrodka Sportu w Suchym Lesie w latach 2015 - 2016
Dodano: 2014-12-04 - Dostawa środków do utrzymania czystości na terenie pływalni w kompleksach nr 6035 i 2746
Dodano: 2014-03-07 - Sukcesywna dostawa środków chemii basenowej do obiektu sportowo-rekreacyjnego Termy Maltańskie w Poznaniu
Dodano: 2014-02-07 - Dostawę środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu w 2014 r.
Dodano: 2013-12-12 - Dostawa chemii basenowej dla Centrum Sportu i Rekreacji WODNIK w Krotoszynie
Dodano: 2013-12-03 - Sukcesywna dostawa chlorku sodu do Kompleksu sportowo-rekreacyjnego Termy Maltańskie w Poznaniu
Dodano: 2013-04-23 - Dostawa chemii basenowej dla krytej pływalni w Krotoszynie przy ul. Mahle 4
Dodano: 2013-02-19