Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
- Data zamieszczenia: 2012-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
ks. Piotra Ściegiennego 1 1
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
REGON: 00028817100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa chemicznych środków czystości do obiektów Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do obiektów zamawiającego artykułów chemii gospodarczej (chemicznych środków czystości) wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji zgodnych z opisem. 3.2. Zamawiane artykuły, dostarczane powinny być w opakowaniach producenta. Na opakowaniu muszą być uwidocznione, co najmniej następujące informacje: - nazwa producenta towaru, - nazwa i cechy produktu, - ilość sztuk w opakowaniu lub masa towaru, jeżeli towar dostarczany jest w opakowaniach zbiorczych. Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy. Podane w wykazie artykułów ilości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznie wymaganymi i ich dostawa może się wahać, w zależności od potrzeb zamawiającego, w zakresie do 10% zamówienia określonego w załączniku nr 1. 3.3. Dostawy powinny być realizowane transportem wykonawcy. 3.4. Dostawy powinny być realizowane sukcesywnie, partiami towarów, zgodnie z odrębnymi zleceniami zamawiającego. Realizacja zlecenia częściowego dostawy określonych artykułów powinna nastąpić nie później niż przed upływem 24 godzin od złożenia zlecenia lub w uzgodnionym czasie. Przewiduje się częstotliwość dostaw nie większą niż 2 razy w miesiącu. 3.5. Dostawca będzie zobowiązany do sukcesywnego (na bieżąco) odbierania pustych opakowań po zużytych środkach, które dostarczył. 3.6. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części, ani składania ofert wariantowych. 3.7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest (w ciągu 7 dni od podpisania umowy) do nieodpłatnego : - zamontowania i użyczenia urządzeń dozujących dla poz. 1, 3, 4, 5, 6, 10, 20, 23 w każdym punkcie żywienia Zamawiającego, wg jego wskazań (3 systemów centralnego dozowania środków chemicznych, pomp dozujących chemię myjącą do zmywarki (6szt), pomp dozujących chemię nabłyszczającą do dozownika ZMWI (6 szt.), Wsg 2 (11 szt.), pomp dozujących płyn do mycia naczyń (6 szt.) - Ponadto dla poz. 3, 4 środki powinny być kompatybilne ze sobą i pochodzić od jednego producenta, 3.8. Wykonawca w ciągu 3 dni od pierwszej dostawy zobowiązuje się przeprowadzić nieodpłatne szkolenie z zakresu dobrej praktyki higienicznej (GHP) dla osób stosujących środki. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych wg wskazań zamawiającego 3.10. Zamawiający ma prawo min. dwa razy w roku wykonać na koszt wykonawcy badania laboratoryjne oferowanych środków na zgodność z kartą charakterystyki i opisem produktu uwzględniając w szczególności środki z poz. 1 - 11 3.11. Wykonawca min. jeden raz w miesiącu przeprowadzi rutynowy serwis urządzeń dozujących oraz na każde wezwanie zamawiającego w przypadku awarii z pozostawieniem raportu serwisowego, w razie konieczności wymieni uszkodzony system. 3.12. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia min. 70 butelek ze spryskiwaczem do przygotowania gotowych roztworów (w razie większych potrzeb liczba ta zostanie zwiększona), w tym min. 35 niebieskich i 35 czerwonych 3.13. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą planów higieny i przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia dla personelu odnośnie stosowania chemii profesjonalnej, 3.14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie kart charakterystyki środków - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 2.000,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości dla ZUT w szczecinie
Dodano: 2016-04-22 - Jednorazowa dostawa środków higieny do utrzymania bloków żywnościowych, realizowana przez 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, znak sprawy: 34/WOD/D/Żywn./15.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa środków czystości, kremu do pielęgnacji rąk, worków samorozpuszczalnych oraz pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSW w Szczecinie
Dodano: 2016-02-17 - Okresowe dostawy środków czystości
Dodano: 2016-01-29 - dostawa środków czyszczących oraz różnych wyrobów z papieru, folii i innych przedmiotów niezbędnych do utrzymania czystości w obiektach zamawiającego
Dodano: 2016-01-14 - Zakup i dostawa środków czystości dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie Znak postępowania: 527/2015
Dodano: 2015-06-10 - DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POMORSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2015-05-29 - Dostawa środków czystości, kremu do pielęgnacji rąk, worków samorozpuszczalnych, pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2015-03-04