Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna 37
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-25 7583001, 7591810 , fax. 0-25 7591666
- Data zamieszczenia: 2014-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 37 37
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 0-25 7583001, 7591810, fax. 0-25 7591666
REGON: 71235110000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa cewników i akcesoriów medycznych do moczu, sprzętu jednorazowego specjalistycznego anestezjologicznego, akcesoriów medycznych jednorazowych oraz pomocy medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 AKCESORIA DO SSAKÓW Zadanie nr 2 AKCESORIA DO DRENAŻU Zadanie nr 3 MASKI I AKCESORIA DO TLENOTERAPII Zadanie nr 4 JEDNORAZOWE NACZYNIA DO HIGIENY OSOBISTEJ Zadanie nr 5 PASKI TESTOWE Zadanie nr 6 AKCESORIA DO POMIARU GLUKOZY Zadanie nr 7 KORECZKI DWUFUNKCYJNE Zadanie nr 8 POMOCE MEDYCZNE Zadanie nr 9 POMOCE MEDYCZNE Zadanie nr 10 STAZY AUTOMATYCZNE Zadanie nr 11 SIATKI PRZEPUKLINOWE Zadanie nr 12 APARATY DO MIERZENIA CIŚNIENIA Zadanie nr 13 KLIPSY TYTANOWE Zadanie nr 14 AKCESORIA DO PLTFORMY EV 1000 Nazwy i ilości asortymentu podano w załącznikach od nr 5 do 18 do SIWZ. Dla zadania nr 1- Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia (w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Do pozycji 16 należy dołączyć tylko karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu. Dla zadania nr 2 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 3- Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 4 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi Dla zadania nr 5 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 6 - Do oferty należy dołączyć ulotkę / kartę techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającą zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. Dla zadania nr 7 - Do oferty należy dołączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia (w opakowaniach handlowych), w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą.próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 8 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 9 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 10 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 11 - Do oferty należy dołączyć: karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu. Dla zadania nr 12 - Do oferty należy dołączyć Certyfikat CE / Deklaracja Zgodności materiały informacyjne (np. katalog) potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w SIWZ. Wykonawca gwarantuje, że urządzenie jest nowe, kompletne i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. Dla zadania nr 13, 14- Do oferty należy dołączyć: karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337720002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmm.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pieluchomajtek - EP/28/2016
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa artykułów czystościowych
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa prześcieradeł celulozowych w rolce
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa papieru toaletowego, ręczników kuchennych, papieru typu zz
Dodano: 2015-02-19 - Dostawa jednorazowych wyrobów (29/PN/2014/MO)
Dodano: 2014-09-02 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2014-05-22 - DOSTAWA PRZEŚCIERADEŁ PAPIEROWYCH W ROLKACH I SZCZOTEK DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK
Dodano: 2013-12-06 - Zakup i dostawa wyrobów papierowych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2013-09-12 - Wyroby z fizeliny, akcesoria medyczne jednorazowe oraz pomoce medyczne 2
Dodano: 2013-05-13 - Wyroby z fizeliny, pieluchomajtki, akcesoria medyczne jednorazowe oraz pomoce medyczne
Dodano: 2013-01-31