Przetargi.pl
Dostawa ceramicznych kafli piecowych (50 kompletów) dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (059) 842 82 93 , fax. (059) 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. (059) 842 82 93, fax. (059) 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządca nieruchomości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ceramicznych kafli piecowych (50 kompletów) dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Zamawiającego w Słupsku 50 kompletów ceramicznych (odlewanych) kafli piecowych (fazowanych szlifowanych) Typu K - (kwadratowe) wg PN-B-12044 gatunek pierwszy, kolor brązowy jasny, w tym: 35 kpl. pieców 8 rzędowych ( 2,5 x 4 x 8 kafli + gzyms górny + podstawa lub cokół dolny) oraz 15 kpl. pieców 7 rzędowych (2,5 x 4 x 7 kafli + gzyms górny + podstawa lub cokół dolny). 1.1. Skład kompletu kafli pieca 8 rzędowego musi zawierać: a) kafel środkowy 220 x 220mm - 56 szt. b) kafel narożny 220 x 220x110mm - 32 szt. c) kafel wieńcowy środkowy (górny) - 7 szt. d) kafel wieńcowy narożny (górny) - 4 szt. e) kafel cokołowy środkowy (dolny) - 7 szt. f) kafel cokołowy narożny (dolny) - 2 szt. lub 2 szt. podstaw skrzynkowych PN-B-12044-K5-1b zamiast poz. p.pkt. e i f g) korki (rozetki) - PN-B-12044-K7-1b - 2 szt. 1.2. Skład kompletu kafli pieca 7 rzędowego musi zawierać: a) kafel środkowy 220 x 220mm - 49 szt. b) kafel narożny 220 x 220x110mm - 28 szt. c) kafel wieńcowy środkowy (górny) - 7 szt. d) kafel wieńcowy narożny (górny) - 4 szt. e) kafel cokołowy środkowy (dolny) - 7 szt. f) kafel cokołowy narożny (dolny) - 2 szt. lub 2 szt. podstaw skrzynkowych PN-B-12044-K5-1b zamiast poz. p.pkt. e i f g) korki (rozetki) - PN-B-12044-K7-1b - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 262640006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, iż: 1) posiada doświadczenie w zakresie wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie dotyczące dostawy kafli piecowych o wartości nie mniejszej niż 50.000zł każde 2) zaoferuje termin płatności za wykonane zamówienia nie krótszy niż 30 dni, 3) zaoferuje kafle objęte minimum 36 miesięczną gwarancją jakości, 4) wykonawca dysponuje stosownymi atestami lub wynikami badań przeprowadzonych przez uprawnione podmioty potwierdzające zgodność oferowanych kafli z wymaganiami PN-B-12044 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, w oparciu o dyspozycje zawarte w pkt 6.0 niniejszej SIWZ 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeleniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 i nr 1A do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1. p.pkt 1 SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ dostawy zostały wykonane należycie np. referencje, 5) pisemna gwarancja jakości na przedmiot zamówienia obejmująca okres co najmniej 36 miesięcy, 6) W celu potwierdzenia wymaganych parametrów jakościowych oferowanych kafli oraz określenia wzoru oferowanych kafli do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) dokumenty (atesty lub wyniki badań przeprowadzonych przez uprawnione podmioty) potwierdzające zgodność oferowanych kafli z wymaganiami PN-B-12044 b) informacje handlową lub kartę techniczną albo kartę katalogową wyrobu albo inny dokument przedstawiający wzór i kolor oferowanych kafli 7) oświadczenie, o terminie związania ofertą przez okres 30 dni - zamieszczone na formularzu oferty 8) oświadczenie, że Wykonawca dostarczy oferowane materiały własnym transportem na koszt własny - zamieszczone na formularzu oferty, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. p.pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. p.pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną