Przetargi.pl
Dostawa centralnego systemu taśmowej pamięci masowej, oprogramowania, sprzętu komputerowego, sieciowego, akcesoriów dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy, zakup geodezyjnego odbiornika satelitarnego GPS/GNSS wraz z osprzętem i oprogramowaniem, modernizacja głównych zasilających instalacji elektrycznych dla potrzeb systemu monitoringu wizyjnego w budynku Straży Miejskiej w Częstochowie, zakup sprzętu dla projektu E-usługi dla mieszkańców Częstochowy

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa centralnego systemu taśmowej pamięci masowej, oprogramowania, sprzętu komputerowego, sieciowego, akcesoriów dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy, zakup geodezyjnego odbiornika satelitarnego GPS/GNSS wraz z osprzętem i oprogramowaniem, modernizacja głównych zasilających instalacji elektrycznych dla potrzeb systemu monitoringu wizyjnego w budynku Straży Miejskiej w Częstochowie, zakup sprzętu dla projektu E-usługi dla mieszkańców Częstochowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa centralnego systemu taśmowej pamięci masowej, oprogramowania, sprzętu komputerowego, sieciowego, akcesoriów dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy, zakup geodezyjnego odbiornika satelitarnego GPS/GNSS wraz z osprzętem i oprogramowaniem, modernizacja głównych zasilających instalacji elektrycznych dla potrzeb systemu monitoringu wizyjnego w budynku Straży Miejskiej w Częstochowie, zakup sprzętu dla projektu E-usługi dla mieszkańców Częstochowy. Część 1. Dostawa centralnego systemu taśmowej pamięci masowej - biblioteki taśmowej Część 2. 1.Laptopy - 21 szt. 2.Tablety - 3 szt. 3.Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Część 3. Akcesoria sieciowe: - Switche zarządzalne i niezarządzalne - Zewnętrzny Access Point - 2 szt. - Kabel sieciowy 600 m - Wtyki RJ-45 - Listwy zasilające do montażu pionowego w szafie teleinformatycznej - Listwy zasilające - Patchcordy światłowodowe jednomodowe - Routery bezprzewodowe Część 4. Oprogramowanie szyfrujące. Licencja wieczysta (na czas nieokreślony) na 120 klienckich stacji roboczych. Część 5. Oprogramowanie do zdalnego administrowania komputerami. Licencja wieczysta (na czas nieokreślony) na 30 stanowisk. Część 6. Oprogramowanie biurowe. Oprogramowanie Microsoft Office Standard 2007 PL -zakup w ramach Otwartej Licencji Microsoft dla jednostek publicznych - Open License Government Licencja wieczysta (na czas nieoznaczony) dla 40 stanowisk. Część 7. Oprogramowanie biurowe. Adobe Acrobat 9 Pro Extended - Licencja wieczysta (na czas nieoznaczony) dla 1 stanowiska. Część 8. Modernizacja głównych zasilających instalacji elektrycznych dla potrzeb systemu monitoringu wizyjnego w budynku Straży Miejskiej w Częstochowie: - przygotowanie pomieszczenia dla agregatu prądotwórczego oraz pomieszczenia dla UPS-ów; - wykonanie instalacji kablowych wewnątrz budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 8 zawierają: a)Dokumentacja projektowa (Projekt budowlano-wykonawczy), b)Przedmiar robót, c)Szczegółowa specyfikacja techniczna. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) Wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Część 9. Zakup serwera. Część 10. Zakup geodezyjnego odbiornika satelitarnego GPS/GNSS wraz z osprzętem i oprogramowaniem. Część 11. Zakup i dostawa: - Stacji roboczej z monitorem 24 - 26 szt. - Plottera: Cyfrowy atramentowy system formatu A0 - 1 szt. - Urządzenia wielofunkcyjnego formatu A3 - 2 szt. - Kolorowej drukarki laserowej formatu A3 - 1 szt. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów niegorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1-7 i 9-11 zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji pn. (Opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302331600
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Dla części 1 w wysokości 8.700 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych). 2) Dla części 2 w wysokości 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 3) Dla części 3 w wysokości 300 zł (słownie: trzysta złotych). 4) Dla części 4 w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych). 5) Dla części 5 w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 6) Dla części 6 w wysokości 1.400 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych). 7) Dla części 7 w wysokości   100 zł (słownie: sto złotych). 8) Dla części 8 w wysokości 3.900 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych). 9)Dla części 9 w wysokości 600 zł (słownie: sześćset złotych). 10)Dla części 10 w wysokości 2.400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). 11)Dla części 11 w wysokości 7.400 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) dotyczy części 8: dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do  kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, posiadającej wyżej określone uprawnienia; c) dotyczy części 8: udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu instalacji wydzielonej sieci elektrycznej napięcia gwarantowanego dla sieci komputerowej o wartości brutto min. 100 000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie a) muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie b) muszą być: a) dotyczy części 8: Wykaz, zawierający imię i nazwisko osoby, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, tj. sprawowanie funkcji kierownika budowy wraz z jej uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, określonymi przepisami Prawa budowlanego (wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji); b) dotyczy części 8: Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osoby, potwierdzające jej przynależność do Izby aktualne na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w  pkt 6.2.a specyfikacji, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie c) muszą być: a) dotyczy części 8: Sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych zadań (wg załącznika nr 5 do specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie c). Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego; UWAGA: W przypadku, gdy przedstawione w (Wykazie zrealizowanych zadań) roboty budowlane obejmują szerszy zakres prac, niż roboty określone w punkcie c) i ich łączna wartość przekracza kwotę 100.000 zł brutto, wymaga się od Wykonawcy jednoznacznego określenia w ww. dokumencie wartości robót związanych z wykonaniem instalacji wydzielonej sieci elektrycznej napięcia gwarantowanego dla sieci komputerowej. b) dotyczy części 8: Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. 4) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk (Oferta), stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji; b) Dowód wpłaty wadium; c) dotyczy części 1-7, 9-11: Wykaz oferowanego oprogramowania, sprzętu komputerowego i sieciowego oraz akcesoriów, wraz z parametrami oraz producentem (odpowiednio dla każdego z zadań). Wykaz musi zawierać wyszczególnienie oferowanych produktów z podaniem ich producenta, modelu i parametrów. d)dotyczy części 8: Kosztorys (-y) ofertowy (-e) opracowany (-e) metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach