Przetargi.pl
Dostawa centralnego bezprzerwowego zasilacza awaryjnego

Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rymanowska 20A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4657000 , fax. 0-13 4657001
  • Data zamieszczenia: 2013-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
    ul. Rymanowska 20A 20A
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4657000, fax. 0-13 4657001
    REGON: 37048726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa centralnego bezprzerwowego zasilacza awaryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bezprzerwowego centralnego zasilania awaryjnego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sanoku obejmujące dobór, dostawę i wdrożenie do pracy urządzenia do centralnego bezprzerwowego zasilania centralnego - UPS (z ang. Uninterruptible Power Supply, zwanym dalej UPS) wraz z wykonaniem niezbędnych prac przystosowawczych w dedykowanym pomieszczeniu, w tym: - wykonanie wymaganej dokumentacji projektowej,w tym dokumentacji powykonawczej, zgodnie obowiązującymi z przepisami prawa, normami i zasadami sztuki techniczno-budowlanej. - dostawa urządzenia UPS o mocy obliczonej dla ok. 70 stanowisk komputerowych w układzie monitor LCD i jednostka komputerowa, wraz z bateriami akumulatorów (komplet), innego niezbędnego sprzętu, osprzętu i oprogramowania, w tym jednego urządzenia typu tablet do zdalnego monitorowania. Ww. mają posiadać parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pn. Analiza techniczna dla potrzeb wykonania bezprzerwowego, centralnego zasilania awaryjnego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sanoku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (zwanym dalej SOPZ) oraz Opisie parametrów technicznych urządzenia typu tablet stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ - posadowienie i montaż urządzenia UPS w pomieszczeniu gospodarczym zlokalizowanym w piwnicy budynku przy ul. Rymanowskiej 20 A., - wykonanie robót remontowych w pomieszczeniu gospodarczym przeznaczonym do posadowienia urządzenia UPS oraz niezbędnych robót instalacyjnych, w tym w zakresie klimatyzacji i wentylacji, a także elektrycznych i związanych z instalacją SSWiN, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (SOPZ) oraz załącznikiem nr 8 do SIWZ. - uruchomienie i wdrożenie, testowanie, wykonanie pomiarów oraz odbiorów (protokolarne przekazanie do eksploatacji), w tym przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej uwzględniającej stan z chwili dokonania odbioru (dokumentacja powykonawcza), - instruktaż pracowników Zamawiającego (grupa ok. 5 osób) w zakresie obsługi urządzenia UPS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311540000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www://bip.pup.sanok.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach