Przetargi.pl
DOSTAWA CEMENTÓW KOSTNYCH I IMPLANTÓW KRĘGOSŁUPOWYCH

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-631 Poznań, Dojazd
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 464 770 , fax. 618 464 765
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
    Dojazd 34
    60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 464 770, fax. 618 464 765
    REGON: 63117871000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CEMENTÓW KOSTNYCH I IMPLANTÓW KRĘGOSŁUPOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa cementów kostnych i implantów kręgosłupowych. A. Wymagania ogólne: a) Deklarowane przez Wykonawcę cechy produktów muszą być zgodne z faktycznymi przez cały okres obowiązywania umowy. b) Elementy implantów stanowiące funkcjonalny komplet muszą pochodzić od tego samego producenta. c) Zamówienia muszą być realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla oferowanych wyrobów. d) Zamawiający określił w opisie każdej Części zamówienia wymagania odnośnie jałowości dostarczanych wyrobów. Dla wyrobów niejałowych Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiednie kontenery służące jako ich opakowanie w czasie sterylizacji i przechowywania. - e) Na opakowaniu jednostkowym dostarczanych wyrobów musi być zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy, seria oraz dla produktów dostarczanych jako jałowe termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany. f) Wystawiane faktury muszą zawierać numer zamówienia (Zamówienie nr:…) oraz nazwę handlową, serię i numer katalogowy wyrobu. g) Termin ważności dostarczonych wyrobów musi wynosić przynajmniej 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego. B. Informacje: a) W czasie obowiązywania umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ciągu 5 dni od wezwania przez Zamawiającego pliku KATALOG. Plik powinien być dostarczony na nośniku elektronicznym, tj. płycie CD/DVD lub na wskazany w wezwaniu adres poczty elektronicznej. Wzór pliku oraz instrukcję jego wypełnienia udostępnia Zamawiający. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednoczesnego zażądania informacji dotyczących sposobu odczytywania kodów kreskowych zawartych na opakowaniach wyrobów będących przedmiotem dostawy, pozwalających na uzyskanie wiedzy o: kodzie umożliwiającym identyfikację opakowania, danym numerze katalogowym (REF), serii produktu (LOT), nr seryjnym produktu (S/N). c) W przypadku rozbieżności między treścią pliku KATALOG ze złożoną ofertą, wiążąca jest treść oferty. Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia braków, poprawy wszelkich nieprawidłowości i niezgodności, tak, aby wersja na nośnikach elektronicznych była zgodna z ofertą. Dostarczane płyty CD/DVD z plikami muszą być trwale i czytelnie opisane (numer postępowania, numery części). C. Bank implantów, dostawy: a) Wykonawca ma obowiązek utworzenia w ciągu 5 dni od podpisania umowy zapasu wyrobów w Banku Implantów na terenie siedziby Zamawiającego na Bloku Operacyjnym. Ilość zdeponowanych wyrobów Wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z pracownikami Bloku Operacyjnego Zamawiającego. Odstępuje się od obowiązku tworzenia Banku Implantów jeżeli opis części przewiduje dostawy danej grupy produktów „na żądanie”. b) Uzupełnianie stanu zapasu Banku Implantów będzie realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy w dzień roboczy następujący po dniu złożenia zamówienia. Zamówienia są wysyłane do Wykonawcy pocztą elektroniczną na wskazany w umowie adres. Uzupełnianie stanu Banku Implantów może odbywać się tylko w godzinach od 700 do 1400. Zamówienie wysłane do godziny 14-stej musi być zrealizowane następnego dnia roboczego. W przypadku złożenia zamówienia w piątek, uzupełnienie stanu winno nastąpić w poniedziałek następnego tygodnia. c) Nie dopuszcza się, aby bez zgody Zamawiającego w Banku Implantów znajdowały się wyroby, które nie są ujęte w umowie przetargowej. d) Inwentaryzacje wyrobów przekazanych w użyczenie Zamawiającemu przeprowadza się co najmniej raz na kwartał oraz po wygaśnięciu umowy. Inwentaryzację przeprowadza Przedstawiciel Wykonawcy w obecności pracownika Szpitala. D. Napędy i instrumentaria: a) Przez Instrumentarium Zamawiający rozumie specjalistyczne narzędzia niezbędne do wykonywania zabiegów przy wykorzystaniu implantów dostarczanych przez Wykonawcę. b) Wykonawca dostarcza w ciągu 5 dni od podpisania umowy osprzęt (napędy, pompy próżniowe etc.) wraz z akcesoriami na Blok Operacyjny Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko. Potwierdzeniem przekazania osprzętu wraz z akcesoriami i kontenerami na Blok Operacyjny Zamawiającego stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez upoważnionego pracownika Bloku Operacyjnego Zamawiającego i pracownika Wykonawcy zawierający wykaz przekazanych elementów (lub zestawów), ich nazwę handlową, ilość, typ, nr seryjny oraz wartość jednostkową brutto elementu (zestawu). Zapis nie obowiązuje jeżeli w opisie Części zamówienia przewidziano dostawy napędów „na żądanie” . c) Instrumentaria należy dostarczać bezpośrednio na Blok Operacyjny w ciągu 5 dni od podpisania umowy. Przekazanie następuje na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego zawierającego wartość przekazywanych artykułów, ich nazwę handlową oraz ilości poszczególnych elementów. Zapis nie obowiązuje jeżeli w opisie Części zamówienia przewidziano dostawy instrumentariów „na żądanie”. d) Wadliwe, uszkodzone lub zużyte napędy ortopedyczne i instrumentarium Zamawiający zwróci Wykonawcy (w uzgodnieniu z Kierownikiem Bloku Operacyjnego) na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego. Wykonawca zobowiązany jest przy tym do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 24 godzin sprawnego instrumentarium lub napędów ortopedycznych, na własny koszt i ryzyko. e) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewnia bieżącą konserwację i serwis napędów co najmniej raz w roku, w okresie obowiązywania Umowy, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Zamawiającego z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia przeprowadzenia w terminach uzgodnionych ze Szpitalem bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów (szkolenia) dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów szpitala. E. Kontenery i sterylizacja: a) Zestawy instrumentarium do zakładania implantów, implanty dostarczane jako niejałowe oraz napędy winny być umieszczone w odpowiednich kontenerach wielorazowego użytku, spełniających wymagania dla opakowań sterylizacyjnych wielokrotnego użycia i zgodnych z normą EN ISO 11607-1 lub równoważne. Wymagane są kontenery wyposażone w filtry zaworowe lub filtry przeznaczone na minimum 5 tysięcy cykli sterylizacyjnych. Tace z narzędziami oraz napędy należy umieścić w osobnych kontenerach. Masa jednego kontenera wraz z zawartością nie może przekraczać 10 kg. b) Zamawiający w opisie Części zamówienia może odstąpić od wymogu dostarczenia kontenerów dla instrumentarium, jeżeli ma ono postać pojedynczych narzędzi. c) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia po podpisaniu umowy „Instrukcji użycia” zawierającej szczegółowe informacje dotyczące procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji instrumentariów i niejałowych implantów. W przypadku wątpliwości dotyczących dopuszczalnych warunków dekontaminacji, wykonawca dostarcza „na żądanie” zamawiającego szczegółowe informacje na ten temat. d) W czasie obowiązywania umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ciągu 5 dni od wezwania informacji o możliwości zastosowania innych niż wymienione w „Instrukcji użycia” z nazwy środków do mycia lub dezynfekcji, bądź parametrów procesów (temperatura, czas). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. 3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę producenta, nazwy handlowej oraz numeru katalogowego oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia – wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. 5. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33697110-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na przedmiotowe postępowanie. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), Część nr 2: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), 3. Wadium według wyboru Wykonawcy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Poznań numer: 36 1130 1088 8200 0000 0000 7122 tytułem: „WADIUM – POSTĘPOWANIE NR ZP/p/19/2020”. 6. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2, 3.3, 3.4 oraz 3.5, należy złożyć w formie oryginały w odrębnym opakowaniu. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie / lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. 9. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 11. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 13. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Pzp. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, ma obowiązek przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik numer 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną