Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych dla Sądu Okręgowego w Opolu.

Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-064 Opole, Pl. Daszyńskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 077 5418100 , fax. +48 077 5418121
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
    Pl. Daszyńskiego 1 1
    45-064 Opole, woj. opolskie
    tel. +48 077 5418100, fax. +48 077 5418121
    REGON: 00032366000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych dla Sądu Okręgowego w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych podlegających wymianie na towary na terenie miasta Opola i województwa opolskiego. Bony towarowe będą uprawniały ich posiadaczy do wymiany na towary spożywcze i przemysłowe z wyłączeniem kiosków w punktach handlowych ,a także w sklepach wielkopowierzchniowych tj. o powierzchni min. 400m2 na terenie miasta Opola i województwa opolskiego. Zamawiający wymaga, aby dostawa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.Wykaz bonów towarowych:bon towarowy o wartości nominalnej 10 zł - 50 sztuk, bon towarowy o wartości nominalnej 50 zł - 1710 sztuk. Bony towarowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać poniższe warunki: - wymagany minimalny termin ważności(możliwości realizacji) -12 miesięcy od daty podpisania umowy; - realizacja bonów dotyczy przynajmniej produktów branży spożywczo-przemysłowej; - dostarczone bony towarowe winny być wystawione na okaziciela, bez konieczności ich stemplowania lub cięcia przez Zamawiającego; - bony towarowe oraz wykaz placówek (jeden w wersji papierowej) realizujących bony zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, po uzgodnieniu terminu dostawy; - wykaz placówek realizujących oferowane bony, Wykonawca dostarczy w wersji elektronicznej; - w przypadku dostarczenia bonów towarowych uszkodzonych podlegają one natychmiastowej wymianie na zasadzie wzajemnego zaufania, na nowe nieuszkodzone w terminie do 3 dni roboczych(pn-pt).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, metodą (spełnia - nie spełnia). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów. W przypadku gdy oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie, jako KONSORCJUM/Spółka Cywilna obejmujące dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, oferta powinna spełniać łącznie minimalne warunki podmiotowe dotyczące Wykonawców, zamieszczone w pkt 5.1. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów; W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum / Spółka Cywilna), odpisy, zaświadczenia, informacje o których mowa w pkt. 6.1. SIWZ składa każdy z Partnerów / Wspólników osobno. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z formą przewidzianą w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik nr 4 do oferty (druk w załączeniu). Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne udzielone przez Partnerów Konsorcjum lub Wspólników Spółki Cywilnej. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych, nie później niż w terminie składania ofert, przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba placówek honorujących bony na terenie województwa opolskiego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach