Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 25 A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 74-63-400 , fax. 076 74-63-401
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jana Kilińskiego 25 A 25 A
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 74-63-400, fax. 076 74-63-401
    REGON: 00404128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa bonów towarowych dla Pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy(na formularzu wg załączonego wzoru nr 3 do SIWZ); 2) Zaakceptowany Wzór umowy (na formularzu wg załączonego wzoru nr 4 do SIWZ) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy(na formularzu wg załączonego wzoru nr 3 do SIWZ); 2) Zaakceptowany Wzór umowy (na formularzu wg załączonego wzoru nr 4 do SIWZ) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach