Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M. C. Skłodowskiej 10 10
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
REGON: 27273516285110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bonów towarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa bonów towarowych o nominałach: 50,00 zł x 1591 szt. 20,00 zł x 5175 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Warunki przedmiotowe wymagane od wykonawców: 1) lokalizacja placówek wskazanych przez Wykonawcę umożliwiająca realizację bonów w promieniu do 15 km od siedziby Zamawiającego 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia nie spełnia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: § aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert § dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych § oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. § oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 § w celu potwierdzenia warunku określonego w cz. VIII pkt 1 ppkt 2 SIWZ należy dostarczyć: wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 podobnego zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 do SIWZ. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi mogą być np. referencje, rekomendacje, listy polecające, opinie itp. Z treści w/w dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż dotyczą one przedstawionych w wykazie usług, Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawców: Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy do SIWZ Załącznik nr 4: Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat o przedmiocie i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8ustawy Prawo zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelką korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. Z tego względu należy w ofercie wyraźnie wskazać pełnomocnika reprezentującego wykonawców oraz podać adres do doręczeń. 3. W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4. W przypadku, kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) dokumenty wymienione w cz. IX pkt 1 niniejszej SIWZ wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy, d) wspólny formularz ofertowy wraz z wszystkimi wymaganymi przez zamawiającego załącznikami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, e) oświadczenie wskazujące zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania, f) inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Dokumenty złożone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bonów towarowych dla klientów MOPR w Bytomiu
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa bonów towarowych dla dawców
Dodano: 2016-05-24 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą zastępczych środków płatniczych zwanych popularnie bonami dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa bonów towarowych rozumianych jako emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503ze zm.).
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa bonów towarowych
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa bonów towarowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 roku.
Dodano: 2016-03-10 - ZAKUP BONÓW TOWAROWYCH
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa bonów towarowych o nominale 50 PLN dla ZPEC Spółka z o.o. w Zabrzu
Dodano: 2016-02-18 - Przetarg nieograniczony na dostawę bonów towarowych dla pracowników Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu 26/26 PN/2015
Dodano: 2015-11-26 - Bony towarowe
Dodano: 2015-11-20