Przetargi.pl
Dostawa bonów towarowych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6579000 , fax. 061 6579009
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6579000, fax. 061 6579009
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów towarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie papierowej ( talonów ) w ilości 2 561 sztuk o nominale 50,00 zł., oraz ilości 2 994 sztuk o nominale 20,00 zł. Łączna wartość nominalna bonów towarowych wynosi 187.930,00zł. 2.Pod pojęciem bonów towarowych , zwanych dalej bonami , należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z poń. zm.). 3.Wszystkie bony towarowe muszą posiadać wyraźnie widoczny ten sam termin ważności tj min do 30.06.2011r. 4.Bony towarowe winny być odpowiednio zabezpieczone przed fałszerstwem. 5.Koszt związany z dostawą bonów towarowych wraz z podziałem na pakiety ponosi Wykonawca. Pakiety: a) 9 pakietów w kopertach po 16 sztuk bonów towarowych w każdej kopercie o nominałach 50,00 zł; b) 126 pakietów w kopertach po 12 sztuk bonów towarowych w każdej kopercie o nominałach 50,00 zł; c) 55 pakietów w kopertach po 8 sztuk bonów towarowych w każdej kopercie o nominałach 50,00 zł; d) 25 pakietów w kopertach po 4 sztuki bonów towarowych w każdej kopercie o nominałach 50,00 zł; e) 11 pakietów w kopertach po 10 sztuk bonów towarowych w każdej kopercie o nominałach 50,00 zł; f) 85 pakietów w kopertach po 3 sztuki bonów towarowych w każdej kopercie o nominałach 50,00 zł; g) 252 pakietów w kopertach po 7 sztuk bonów towarowych w każdej kopercie o nominałach 20,00 zł; h) 246 pakietów w kopertach po 5 sztuk bonów towarowych w każdej kopercie o nominałach 20,00 zł. 6.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bony towarowe podzielone zgodnie z wskazanymi powyżej pakietami w terminie 7 dni od daty podpisania umowy wraz z wykazem placówek handlowo - usługowych. 7.Załączony wykaz placówek musi zawierać: nazwę, adres oraz wszystkie branże wymienione w pkt. 3.8. niniejszej SIWZ od lit. a) do lit j) ( w przypadku gdy branża wskazana w pkt. 3.8. od lit. a) do lit j) znajduje się w danej placówce handlowo - usługowej należy w odpowiedniej kolumnie wpisać słowo TAK, natomiast w przypadku braku jakiejkolwiek z wymienionych branż należy wpisać w odpowiedniej kolumnie słowo NIE. 8.Punkty handlowe, w których może następować realizacja zamówienia: - co najmniej w jednej placówce handlowo - usługowej na tej samej powierzchni prowadzone były co najmniej następujące branże: a) spożywcza; b) mięsno - wędliniarska; c) warzywno - owocowa; d) chemia gospodarcza; e) kosmetyczna; f) papiernicza; g) książki, płyty, kasety, sprzęt RTV i AGD; h) zabawki; i) drobny sprzęt gospodarstwa domowego np.: talerze, sztućce, szklanki, kieliszki, itp.; j) odzież i bielizna. - w co najmniej połowie placówek handlowo - usługowych objętych ofertą występują branże wymienione w pkt. a), b) c), z możliwością wykorzystania bonów towarowych dla każdej z tych branż. - nie mogą znajdować się dalej niż 20 km od granic Miasta Poznania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 2.1. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt, 1.1. jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które będą wykonywane przy realizacji zamówień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2.Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt, 1.2, 1.3 i 1.4. jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do IDW. 2.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 2.3.1.Warunki opisane w pkt 1.1., 1.4. spełniają każdy Wykonawca z osobna; 2.3.2.Warunki opisane w pkt 1.2., 1.3. Wykonawcy spełniają łącznie. 2.4. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 11 IDW oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty niezbędne do dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1.1.Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do IDW wraz z wykazem placówek handlowo - usługowych; 1.1.2.Oświadczenie Wykonawcy, złożone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy pzp - załącznik nr 2 do IDW; 1.1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 1.2.Dokumenty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu Dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, potwierdzające, ze nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własnego organu powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy dotyczące terminów określonych w pkt. 1.2. IDW stosuje się odpowiednio. 1.4. Oświadczenia i dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 1.1.2., winno być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna; 1.4.2. Dokumenty wymienione w punktach, 1.1.3., ( lub w pkt. 1.2., jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej),winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna. 1.4.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W tym celu do oferty musi zostać dołączone stosowne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika podpisane przez wszystkich wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców. 1.4.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu (jeszcze przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego), umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba placówek handlowo - usługowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach