Przetargi.pl
Dostawa bonów okazjonalnych w formie elektronicznych kart przepłaconych dla pracowników Szpitala w ramach realizacji świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie .

SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7544823
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie
    ul. Partyzantów 30 30
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7544823
    REGON: 00030427200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bonów okazjonalnych w formie elektronicznych kart przepłaconych dla pracowników Szpitala w ramach realizacji świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa bonów okazjonalnych w formie elektronicznych kart przepłaconych dla pracowników Szpitala w ramach realizacji świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie . W następujących ilościach i o poniższych wartościach: a) 288 szt.- 420,00 zł b) 29 szt. - 450,00 zł c) 79 szt. - 480,00 zł d) 74 szt. - 510,00 zł e) 102 szt. - 540,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997500
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Do oferty należy również dołączyć Wypełniony formularz ofertowy (Zał. nr 1) Parafowany wzór umowy. Oświadczenie oferenta (Zał. nr 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane stosuje się do § 2 w/w Rozporządzenia. Dokumenty o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty. WARUNKI DOTYCZĄCE REALIZACJI ELEKTRONICZNYCH KART PRZEDPŁACONYCH a) bez pobierania przez Wykonawcę marży lub prowizji b) termin ważności kart przedpłaconych co najmniej 18 miesięcy od daty dostawy c) dostarczenie do siedziby Zamawiającego d) ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę e) dostarczenie elektronicznych kart przedpłaconych w opakowaniach zbiorczych, karty winny być numerowane w celu umożliwienia określenia wartości każdej z niej oraz posegregowane przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, f) możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowości kwoty elektronicznej karty przedpłaconej albo innych nieprawidłowości w opakowaniu zbiorczym, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu 2 dni g) możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie, h) każda karta powinna posiadać indywidualny i nie powtarzalny kod służący do autoryzacji wykonanych transakcji, i) karty winny posiadać możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zgubienia lub kradzieży j) karty winny posiada możliwość sprawdzenia salda dostepnych środków komunikacji- (telefon, internet) k) karty muszą być realizowane na terenie całego kraju i miasta Opoczna l) asortyment obejmować musi artykuły spożywcze, chemię gospodarczą, sprzęt AGD i RTV, odzież, obuwie. W przetargu mogą wziąć udział oferenci a) spełniający warunki określone w art. 22 ust.1, art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) akceptujący SIWZ i warunki umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wypełniony formularz ofertowy (Zał. nr 1) 3. Parafowany wzór umowy. 4. Oświadczenie oferenta (Zał. nr 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane stosuje się do § 2 w/w Rozporządzenia. Dokumenty o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy bonów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach